וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לפני משחק העונה: מנצ'סטר סיטי התקרבה לארסנל

רודרי (4), גונדואן (39) ומחרז (45+1 בפנדל) כבשו ב-1:3 על אטסון וילה, בדרך לצמק את הפער מהמוליכה לשלוש נקודות בלבד, ווטקינס (61) צימק. הולאנד נפצע וירד במחצית

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:3 על אסטון וילה/ספורט1

שלושה ימים לפני שהן ייפגשו למשחק העונה, מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על אסטון וילה והתקרב לכדי שלוש נקודות מהמוליכה ארסנל. תחת עננת הפרת התקנות הכלכליות של האלופה, היא לא התקשתה מול הקבוצה מברמינגהאם ועקפה בחזרה את מנצ'סטר יונייטד בדרך למקום השני.

לאחר איבוד הנקודות של התותחנים בשני המחזורים האחרונים, ועם הפסד לטוטנהאם במחזור החולף, האלופה חיפשה בשחזור משחק האליפות מהעונה שעברה שלושת נקודות יקרות שיקרבו אותה למוליכת הטבלה. פפ גווארדיולה החליט לפתוח בהרכב עם חלק התקפי מאיים הכולל את ג'ק גריליש, ריאד מחרז, קווין דה בראונה וכמובן, ארלינג הולאנד. בחלק ההגנתי, רובן דיאס שב ל-11 של המאמן הספרדי לאחר שלא לבש את חולצת ההרכב מאז חודש אוקטובר. מנגד, אונאי אמרי ושחקניו חיפשו לעצור את רצף 12 ההפסדים בחוץ מול התכולים ועל הדרך לעקוף זמנית את ליברפול בדרך לחלק העליון בטבלה.

האלופה פתחה את המשחק עם לחץ מאסיבי על השער של אמיליאנו מרטינס וכבר בדקה הרביעית רודרי נגח פנימה מכדור קרן של מחרז. סיטי המשיכה בשליטה מוחלטת במחצית הראשונה, ולאחר מספר הצלות של שוער נבחרת ארגנטינה מניסיונות של גריליש והולאנד, הנורבגי הצליח לבשל לאילקאי גונדואן (39) את השני עם כדור רוחב נהדר ומחרז שם את השלישי מהנקודה הלבנה לאחר עבירה של ג'ייקוב ראמזי על גריליש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

עם פתיחת המחצית השנייה, חוליאן אלברס החליף את הולאנד שנפגע בהתנגשות עם מרטינס במהלך החצי הראשון. בדקה ה-61 אולי ווטקינס צמצם נזקים עם שער מצמק לאחר מסירת עומק יפה של דוגלאס לואיז שניצל חור בהגנת סיטי. האלופה מעט נרדמה וראתה את פליפה קוטיניו בוחן מרחוק את אדרסון שעמד במקום והצליח לשמור על שערו, וזה לא הספיק לוילה עם הפסד שני ברציפות.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
נפצע וירד במחצית. הולאנד/רויטרס
רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
העניק לאלופה יתרון מוקדם. רודרי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! כדור קרן של ריאד מחרז מצא את הראש של רודרי שנגח בעוצמה לפינה הקרובה והעלה את מנצ'סטר סיטי ליתרון. 0:1 לאלופה!

דקה 11: רודרי סידר לאילקאי גונודאן כדור עומק יוצא מן הכלל, אבל הקשר הגרמני לא הצליח לכבוש מול אמיליאנו מרטינס שהדף לקרן.

דקה 21: הרחקה רעה של ג'ייקוב ראמזי ברחבת וילה פגעה בארלינג הולאנד שהיה קרוב לכבוש מקרוב אבל הכדור חלף ליד העמוד של מרטינס.

דקה 29: מהלך אישי נפלא של קווין דה בראונה שהעביר את הכדור לג'ק גריליש, מרטינס התעופף והדף לקרן.

אילקאי גונדואן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הכפיל מקרוב. גונדואן/רויטרס

דקה 39: גול! כדור ארוך של דה בראונה להולאנד הורחק על ידי הגנת וילה, אבל החלוץ הנורבגי הצליח להשתלט עליו בחזרה, להוציא כדור רוחב חזק ומדויק לגונדואן שדחק מקרוב את השני. 0:2 למנצ'סטר סיטי!

דקה 45+1: גול! גריליש הוכשל על ידי ראמזי ברחבה בשריקה גבולית מאוד של השופט שהצביע על הנקודה הלבנה. מחרז ניגש ובעט כדור חזק לרשת של מרטינס. 0:3 למנצ'סטר סיטי!

דקה 48: בעיטה חזקה של רודרי מתוך הרחבה נעצרה טוב אצל מרטינס שירד מהר וקלט את הכדור.

דקה 61: גול! כדור עומק של דוגלאס לואיז מצא את אולי ווטקינס שבעט לפינה הרחוקה של אדרסון וצימק ל-3:1!

ריאד מחרז מנצ'סטר סיטי. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה. מחרז/רויטרס

דקה 66: מתפרצת של סיטי עברה דרך גריליש שהרים כדור לרחבה בניסיון למצוא חוליאן אלברס, אזרי קונסה הקדים אותו בדיוק בזמן והרחיק לקרן.

דקה 81: פליפה קוטיניו עלה מהספסל ושחרר בעיטה מדהימה מהקצה השמאלי של רחבת סיטי, אדרסון התעופף והדף לקרן.

דקה 84: מחרז ניצל חסרון מספרי בהגנה של וילה, ובמתפרצת הגיע לאחד על אחד מול מרטינס, אך במקום לגלגל בקלות לאחת הפינות של השוער הארגנטינאי הוא בעט גבוה מעל המסגרת.

דקה 90+2: מצב ענק לקבוצה של אונאי אמרי להלחיץ את סיטי, ג'ון דוראן שעלה מהספסל השתלט על כדור קופץ ובנגיעה אדירה בעט כדור עוצמתי למשקוף של אדרסון.

אולי ווטקינס אסטון וילה. רויטרס
ניצל חור בהגנה וצימק. ווטקינס/רויטרס

במחזור ה-24 בפרמיירליג

אסטון וילה - ארסנל
ברנטפורד - קריסטל פאלאס
ברייטון - פולהאם
צ'לסי - סאות'המפטון
אברטון - לידס
נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי
וולבס - בורנמות'
ניוקאסל - ליברפול
מנצ'סטר יונייטד - לסטר סיטי
טוטנהאם - ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully