וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "בפיגור הייתי משאיר את הולאנד, נקווה שיהיה כשיר לארסנל"

מאמן מנצ'סטר סיטי הרגיע אחרי פציעתו של החלוץ, אך לא הבטיח: "אם יהיה סיכון, הוא לא ישחק ברביעי". פפ עקף את קלופ בשיא ניצחונות בפרמיירליג ומה סיכויי האליפות כעת של התותחנים והתכולים?

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:3 על אסטון וילה/ספורט1

מנצ'סטר סיטי צימקה הערב (ראשון) את הפער מארסנל המוליכה לשלוש נקודות, שלושה ימים לפני המפגש בין הקבוצות במשחק העונה (רביעי, 21:30, ספורט1). האלופה לא התקשתה יותר מדי ב-1:3 על אסטון וילה שהעלה אותה בחזרה מעל היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, אך בצד התכול של העיר יש גם בעיות לקראת מפגש הפסגה בהמשך השבוע.

ארלינג הולאנד נפגע במהלך המחצית הראשונה במפגש מול אמיליאנו מרטינס, שוער האורחת, ובמחצית השנייה חוליאן אלברס עלה במקומו. לאחר שריקת הסיום, פפ גווארדיולה נראה לא מוטרד במיוחד ואמר: "הוא קיבל מכה ברגל, כנראה בעיטה קלה. החלפתי אותו בעיקר כדי לשמור אותו להמשך ולא לסכן אותו. אם התוצאה הייתה צמודה יותר או בפיגור, יכול להיות שאפילו לא הייתי מחליף אותו במחצית. מחר נראה מה חומרת הפציעה, בתקווה שיהיה כשיר לארסנל. הוא זה יהיה סיכון כלשהו מבחינתו והוא לא יהיה מוכן, הוא לא ישחק".

המאמן הספרדי החליף גם את רובן דיאס במחצית, כאשר הנימוק של פפ היה צבירת הכרטיסים הצהובים של הבלם הפורטוגלי שהדאיגה אותו בלחץ של אולי ווטקינס עליו.

"לא מתקבל על הדעת": אוהדי לידס ומנצ'סטר יונייטד עוררו סערה
נתנו ליריבה להבקיע: המחווה הספורטיבית היוצאת דופן של גלאזגו ריינג'רס
ההחמצה שהדהימה את ארגנטינה: צפו בהפסד של בוקה ג'וניורס

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא נראה מודאג, אך השאיר מקום לספק לגבי כשירות הולאנד. גווארדיולה/רויטרס

אילקאי גונדואן שכבש את השער השני במשחק, הוסיף על החלוץ הנורבגי: "מקווה שארלינג בסדר והפציעה לא חמורה מדי, כי אנחנו זקוקים לו". הקשר הגרמני החמיא לקהל: "הוא היה מדהים הערב, יכולת להרגיש אותו מההתחלה ועד הסוף, אפילו המאמן התרגש מכך".

לגווארדיולה זה היה הניצחון ה-184 כמאמן מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג ב-250 המשחקים הראשונים שלו, ובכך הוא הפך למאמן עם המאזן הטוב ביותר, כשעל הדרך עקף יריב אחר - יורגן קלופ, מאמן ליברפול שעם 160 ניצחונות באותה כמות משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רודרי, שכבש את שער היתרון של סיטי, שמח על החזרה לכושר של הקבוצה אחרי ההפסד לטוטנהאם ולקראת המשחק מול ארסנל: "היום היה משחק שהראה שאנחנו עדיין בכושר טוב. החל מהדקה הראשונה נראינו טוב. אנחנו שמחים וכעת משחק שהוא גמר. בבית אנחנו מרגישים שאם אנחנו כובשים בדקות הראשונות, המשחק שלנו, אז אנחנו שמחים על ההופעה שלנו".

הניצחון קירב את האלופה לכדי שלוש נקודות מארסנל המוליכה, שנמצאת בפורמה פחות טובה עם שני משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, ועל פי מודלים של חברת 'OPTA', יחסי הזכייה באליפות הצטמצמו משמעותית - ארסנל עם 49.18% לזכייה, בעוד מנצ'סטר סיטי התקרבה מאוד עם 48.94%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully