וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון החמוד שכבש את ארה"ב: ישראלית בת 12 נתקלה בלברון, ו"איבדה את זה"

גאיה קמחי שריינה כרטיסים למשחק של הלייקרס בסן פרנסיסקו שלושה חודשים מראש בתקווה לצפות באלילה מקרוב, והתאכזבה לגלות שהוא פצוע. כשלפתע הוא התיישב לידה, היא "השתגעה" והפכה לגיבורת היום: "זה הרגע המושלם בחיי"

התגובה של המעריצה שלברון ג'יימס התיישב לידה/מתוך טוויטר

הסרטון החמוד הזה כבש את ארצות הברית: גאיה קמחי, ילדה בת 12 עם שם שמרמז על היותה ישראלית, הפכה לסנסציית היום ב-NBA לאחר שלברון ג'יימס התיישב לידה במהלך המשחק נגד גולדן סטייט שנערך הלילה בסן פרנסיסקו.

קמחי, אוהדת של גולדן סטייט ומעריצה מושבעת של לברון, נראית בסרטון כשהיא מגיבה בשוק טוטאלי לנוכחותו של ג'יימס, שמתיישב לידה בקצה הספסל של הלייקרס בנונשלנטיות, בעוד היא מתקשה להסתיר את ההתרגשות.

הרגע הקטן והסמלי הזה, שממחיש כיצד נראית הערצה אותנטית של ילד לספורטאי דגול, הפך עד מהרה לסרטון ויראלי. פחות משעה אחרי שעלה לחשבונות הטוויטר והאינסטגרם של ה-NBA, הוא צבר 1.2 מיליון צפיות.

הבאזז שנוצר ברשתות החברתיות סביב קמחי אפילו גרם לשדרית הקווים של ESPN ליסה סולטרס, לגשת אליה ולראיין אותה במהלך המשחק - והכל בזמן שלברון, שלא שיחק בגלל פציעה, יושב לצידה.

"כשקנינו את הכרטיסים האלה, קיוויתי שלברון ישבור את שיא הנקודות של קארים עבדול ג'באר במשחק הזה. ביקשתי שיקנו לי כרטיסים כבר לפני שלשה חודשים", סיפרה קמחי, שישבה במשחק לצד אחיה הגדול, ליאם. "התרגשתי מאוד להגיע למשחק הזה ולצפות בלברון בלייב, גם אחרי שהוא שבר את השיא, אבל כששמעתי שהוא פצוע, הייתי עצובה ולא ידעתי אם הוא יגיע לכאן בכלל...ופתאום הוא הופיע לי מול העיניים".

עוד בוואלה!

מה יהיה עם ההייטרים של לברון ג'יימס?

לכתבה המלאה

הסרטון - והתמונה למזכרת

קמחי סיפרה ש"כשהוא חלף על פניי, יכולתי לראות רק את הנעליים שלו. אני נמוכה, והוא עצום. פתאום הרמתי את הראש, אני רואה את לברון ג'יימס מולי. חשבתי לעצמי, 'OMG, אני יושבת ליד הכדורסלן הגדול בכל הזמנים'. התחרפנתי לגמרי. חשבתי לעצמי, 'זה הרגע הטוב בחיי'".

המושבים היוקרתיים בהם ישבו האחים קמחי, שמורים בדרך כלל לבעלי מנויים ותיקים, ובכל מי מקרה מי שיושב בהם מתודרך לא לפנות לשחקנים שיושבים לצידו בשום פנים ואופן. זו הייתה הסיבה שעל אף ההתרגשות הרבה, קמחי לא דיברה עם לברון במהלך המשחק.

הריאיון ב-ESPN

לברון ג'יימס לצד המעריצה שהפכה לתופעה ויראלית. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הגשמת חלום. גאיה קמחי לצד לברון/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
לברון ג'יימס לצד המעריצה שהפכה לתופעה ויראלית. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לברון ג'יימס לצד המעריצה שהפכה לתופעה ויראלית/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אחרי המשחק בו הלייקרס ניצחו 103:109, היא אזרה אומץ ופנתה אל לברון, וזה הסתיים בתמונה משותפת. בניגוד לתמונה סטנדרטית של אוהדים שמצטלמים עם ספורטאים אהובים, התמונה הזו לא תעשה את דרכה רק אל האלבום המשפחתי. הלייקרס מינפו היטב את ההייפ, והעלו אף הם לחשבונות הרשמיים את התמונה של לברון והילדה קמחי, כוכב תמידי לצד כוכבת השעה. גם התמונה הזו קיבלה אלפי לייקים, כיאה לתופעה ויראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully