וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ לקח אחריות: "ליברפול במשבר, אני היחיד שצריך לבקר אותו"

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 15:38

המנג'ר הודה אחרי ההשפלה ולפני הדרבי נגד אברטון, שיצחון יעלה אותה מעל הקו האדום (שני, 22:00, ספורט1): "צריך להילחם כדי לשנות את המצב". ז'וטה צפוי לשוב לסגל, טיאגו ייעדר כחודש

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.2/ספורט1

המחזור ה-23 בפרמיירליג יסתיים רק מחר (שני, 22:00, ספורט1) כאשר באצטדיון אנפילד יתקיים הדרבי הגדול בין ליברפול לאברטון - שתי יריבות מושבעות שנואשות לצבור נקודות.

ליברפול לא ניצחה בכל ארבעת המחזורים האחרונים בליגה ושיא השפל נרשם ב-3:0 לוולבס בשבת שעברה, אבל למזלה אם תנצח תצמק את הפער מניוקאסל הרביעית ל-9 נקודות בלבד כשיש לה עוד משחק חסר להשלים. לעומתה, אברטון הדהימה את ארסנל בשבת שעברה בבכורה של המאמן שון דייץ', אבל רק ניצחון יעלה אותה השבוע מעל הקו האדום.

שחקן ליברפול טיאגו אלקנטרה. רויטרס
צפוי להיעדר כחודש. טיאגו אלקנטרה/רויטרס

בשורה מאוד מעודדת עבור יורגן קלופ לקראת הדרבי מחר היא חזרתו לסגל של דיוגו ז'וטה, שרשם העונה ארבע הופעות בלבד בפרמיירליג - הוא כזכור החל את העונה עם פציעה, חזר בספטמבר ובאמצע אוקטובר שוב הושבת למספר חודשים. בניגוד לפורטוגלי, נראה שרוברטו פירמינו ו-וירג'יל ואן דייק שחזרו לאימונים יזדקקו למספר ימים נוספים עד שישובו לסגל ובקבוצה חוששים שפציעת טיאגו אלקנטרה חמורה משחשבו והוא ככל הנראה ייעדר כחודש. פאביניו שלא היה בסגל בהפסד המשפיל לוולבס, ישוב לסגל אחרי שהתאושש ממחלה.

בריאיון שהעניק קלופ לרשת "סקיי" בסוף השבוע, אמר על המצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה: "כמובן שאנחנו במשבר, אף אחד לא מסתיר או מתכחש לזה. אפשר לבקר את כל מה שקורה אצלנו, אבל אל תעשו זאת לאנשים הלא נכונים כי אין בזה היגיון - אני האחראי לכל ואם אתם רוצים לבקר מישהו, תבקרו אותי. זה הכל. מנקודת המבט שלנו, כשאתה סובל אתה יכול להמשיך לסבול או להילחם במצב כדי לשנות".

בדרבי הראשון שנערך העונה, בתחילת חודש ספטמבר בגודיסון פארק, נפרדו היריבות העירוניות ב-0:0. אברטון כאמור תזדקק לניצחון כדי לעלות מעל הקו האדום וזו משימה שהיא עמדה בה בדרבי רק פעם אחת ב-27 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, אבל היה זה ניצחון שהושג דווקא באנפילד ב-20 בפברואר 2021. לפי דייץ', החלוץ דומיניק קלברט לואין עשוי להיות כשיר למפגש אחרי שנפגע מול ארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ביום רביעי ייערך משחק השלמה בפרמיירליג, ויהיה זה למעשה משחק העונה באצטדיון האמירויות בלונדון בין המוליכה ארסנל לסגניתה והאלופה המכהנת מנצ'סטר סיטי (21:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully