וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלניות מנצ'סטר יונייטד מתנגדות באופן נחרץ לחזרת גרינווד

באנגליה מספרים שהשחקניות "מרגישות מאוד לא בנוח עם האפשרות שהוא יחזור ללבוש את חולצת הקבוצה". גוברות ההערכות שישוחרר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - לידס 2:2/ספורט1

באנגליה מדווחים שהשחקניות של קבוצת הנשים של מנצ'סטר יונייטד מתנגדות באופן נחרץ לחזרתו של מייסון גרינווד למועדון. הפרקליטות אמנם החליטה לא להגיש כתב אישום נגד הכדורגלן הצעיר, אבל ב"אתלטיק" נטען שבקבוצת הנשים ישנה "דעה מוצקה" לפיה עליו לעזוב באופן סופי.

בינואר 2022 פרסמה בת זוגו של גרינווד, הארייט רובסון, תיעוד שלה אחרי שהוכתה כביכול על ידי הכדורגלן וטענה שהוא דרש ממנה לקיים איתו יחסי מין, איים עליה ותקף אותה פיזית ונפשית. בנוסף התפרסמו סרטונים בהם הוא נשמע מאיים על רובסון ותועדה התנהלות אלימה שלו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד יוצא מבית המשפט. Cameron Smith, GettyImages
קשה להאמין שיחזור. גרינווד/GettyImages, Cameron Smith

גרינווד נעצר והושעה מכל פעילות במנצ'סטר יונייטד, אבל לפני כחודש הודיעה המשטרה באופן מפתיע על סגירת התיק בגלל שעדת מפתח הפסיקה לשתף פעולה וכי עדויות חדשות באו לידיה של המשטרה. שילוב הגורמים הללו הביא לכך שלא היה סיכוי ממשי להרשיע את גרינווד.

התחושה בקרב חלק גדול משחקניות קבוצת הנשים היא שהתיק נסגר בגלל עניינים טכניים ולא בגלל שגרינווד לא אשם. "חלק מהכדורגלניות מרגישות מאוד לא בנוח עם האפשרות שהוא יחזור ללבוש את חולצת הקבוצה", נכתב.

גרינווד עדיין מושעה מיונייטד בגלל שבמועדון מנהלים "חקירה עצמאית". בחודש האחרון אוהדות רבות של הקבוצה הביעו שאט נפש מהאפשרות שישוב ובאנגליה דווח שגם בקבוצת הגברים - השחקנים לא נלהבים מאופציה כזו.

ההערכה בממלכה היא שמנצ'סטר יונייטד תמצא דרך לשחרר אותו בלי להחזיר אותו אפילו ליום אחד במועדון, ושהוא יתקשה מאוד למצוא קבוצה חדשה באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully