וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש סיכם: "הפסד מאוד כואב. לא היה לנו שקט נפשי"

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 23:44

מאמן מכבי תל אביב אחרי הכוכב האדום: "כואב בעיקר כי זה הפסד בית נגד קבוצה שנאבקת איתנו". הסרבים עקצו את הצהובים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) הפסד ביתי דרמטי וכואב במיוחד, 89:86 לכוכב האדום בלגרד. שיא קריירה של ווייד בולדווין, 38 נקודות שהן למעשה שיא מועדון ביורוליג, לא הספיקו לצהובים בשביל לעלות ל-1:10 ביד אליהו והם ספגו הפסד בית שני העונה. דווקא אחרי ניצחון חוץ נדיר יחסית בוולנסיה, עודד קטש ושחקניו קיוו לצבור מומנטום חיובי מבסגרת המאבק על מקום בפלייאוף, אבל פיגרו ב-16 הפרש ברבע אחרון ולמרות שכפו סיום צמוד, נכנעו.

אגב, בכוכב האדום לא שכחו לעקוץ את מכבי תל אביב עם ציוץ חביב. כשהצהובים פרסמו היום שלורנזו בראון חתם על חוזה חדש, הם עשו זאת עם תמונה של "רשימת קניות" שחלק ממנה היא ניצחון על הסרבים. בכוכב האדום זכרו ועקצו.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הפסד בלתי צפוי. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

עודד קטש המאוכזב אמר בסיום: "חצי ראשון לא טוב שלנו. לא השתמשנו מספיק בעבירות והרבה מהנקודות שלהם היו בגלל התקפה נוראית שלנו. לא היינו מספיק שקטים. ידענו מה הם יעשו הגנתית, זה דורש קצת שקט נפשי ולא היה לנו את זה היום. זה גרם להם לקלוע נקודות קלות".

מאמן מכבי תל אביב המשיך: "הם שלטו בחצי הראשון. בחצי השני עברנו להרכבים אחרים, אבל בסופו של דבר איבודי הכדור וריבאונד ההתקפה הכריעו וזה הסיפור. זה הפסד מאוד כואב כי זה משחק בית נגד קבוצה שמתמודדת איתנו על מקום בפלייאוף. השחקנים מרגישים שהיה פה פספוס גדול, צריך לתת להפסד הזה לשקוע קצת".

קטש הוסיף: "החיסרון של לורנזו פגע בנו היום יותר מתמיד. היה עומס גדול מאוד על ווייד והיה חסר לנו את השקט הנפשי התקפית. זה עזר להם להשתלט על המשחק. הם יצאו לכמה ריצות, גם בריבאונד היה לנו ברור שזה יהיה משחק עם המון אגרסיביות. הם לקחו 16 ריבאונדים בהתקפה, שם הפסדנו".

המאמן אמר: "אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים ומה צריך לעשות בשביל לעשות פלייאוף, זה לא דבר פשוט, אין משחקים קלים, לא בבית ולא בחוץ. השחקנים ואנחנו כצוות הבנו בדיוק את המשמעות של המשחק הזה, כמו כל אחד מהמשחקים הבאים שיהיו לנו. דיברו על בית וחוץ, גם משחקי בית לא יבואו בקלות, צריך לגרום לזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully