וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נלהבת לקראת שבת: "להמשיך את המסע לעבר התואר"

האוהדים הסתערו על הכרטיסים למשחק נגד הפועל ירושלים (שבת, 17:30, ספורט3). סוליימאנוב יחזור לסגל, גורדנה צפוי לפתוח. ג'אן יחליף את טוגי אצל האורחת, אדליי עשוי לחזור לשער

מחזור 22הסתיים11/02/2023
הפועל באר שבע
    0
      הפועל ירושלים
      תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

      הפועל באר שבע

      טירוף בבאר שבע לקראת המשחק מחר מול הפועל ירושלים (שבת, 17:30, ספורט3). מעט כרטיסים נותרו למכירה אחרי שהקבוצה חוזרת הביתה בתום מסע חוץ מרשים מאוד בשבועיים האחרונים. הפועל באר שבע ניצחה בשלושת משחקי החוץ שלה והיא ממוקמת שנייה בטבלה, בהפרש של שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה שבפסגה. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ בבלומפילד מול מכבי תל אביב ובמועדון רוצים להמשיך ברצף הנהדר ולקחת שלוש נקודות נוספות לפני כן.

      המאמן אליניב ברדה שוקל לבצע מעט שינויים בהרכב מאחר שהמשחק מול בני סכנין נערך שלשום בלילה וחלק מהשחקנים זקוקים למנוחה. נראה שרועי גורדנה שלא פתח בדוחא, ישוב להרכב וקיימת התלבטות גם לגבי ההתקפה. מי שיחזור לסגל הוא שאפי סוליימאנוב שסיים לרצות עונש הרחקה ממושך אחרי המכה שנתן לעדן קארצב בגמר גביע הטוטו. ספק אם ברדה יחזיר אותו ישירות להרכב, אבל הרוסי צפוי לקבל דקות כדי להכניס אותו לעניינים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא.

      במועדון אמרו הבוקר: "עשינו דבר ענק בשלושת המשחקים האחרונים. תשע מתשע במשחקי חוץ זה דבר מרשים מאוד ועכשיו צריך לבוא הביתה מול כל הקהל הגדול שלנו ולהמשיך את המסע הזה לעבר התואר".

      רועי גורדנה, קשר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
      נח בדוחא, אמור לפתוח בטרנר. גורדנה/מאור אלקסלסי

      הפועל ירושלים

      וויליאם טוגי המורחק ייעדר, דור ג'אן צפוי לפתוח בהתקפה, אדבאיו אדליי עשוי לחזור לשער ואילו בצד שמאל ישנה התלבטות בין הראל שלום לרוי רביבו.

      מאמן הפועל ירושלים זיו אריה לקראת המשחק: "לא עשינו שום הכנות מיוחדות. הכנות רגילות למשחק קשה בליגה. לחץ תמיד יש, אבל לא יותר מאף אחד מהמשחקים האחרונים. לחץ שמתאים לתקופה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      דור ג'אן, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
      דור ג'אן צפוי לפתוח בהתקפת הפועל ירושלים/ברני ארדוב

      טריוויה

      * הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה ב-2 במאי 1998, אז אריק ששון קבע 0:1 ביתי. שבוע וחצי לפני כן ניצחו הירושלמים 1:2 בחצי הגמר את מי שהייתה אז מחזיקת הגביע. שבוע לאחר מכן הפועל באר שבע ירדה לליגה הארצית.

      * הפועל באר שבע היא אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה (לצד עירוני קרית שמונה) שעדיין לא סיימה בתיקו מאופס העונה. ה-0:0 האחרון שלה היה ב-19 בפברואר אשתקד, בבית מול קרית שמונה.

      * הפועל ירושלים ללא ניצחון ב-10 משחקיה בכל המסגרות מאז החזרה מפגרת המונדיאל. את הסיבוב הראשון סיימה עם 23 נקודות (רק שש פחות מבאר שבע) אבל מאז הוסיפה למאזנה רק עוד חמש נקודות (מתוך 24 אפשריות) והפער בין השתיים צמח ל-20.

      * זיו אריה אימן ארבע פעמים מול הפועל באר שבע ובכולן הפסיד. עם הפועל ירושלים רשם שלושה הפסדים בליגת העל ובדצמבר 2018 זה היה בגביע כמאמן בית"ר תל אביב רמלה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוראל גרינפלד
      אצטדיון: טרנר
      קהל: 14746

      משחקי המחזור ה-22:

      שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
      שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
      שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
      שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
      שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

      ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

      שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully