וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש באנגליה: ארסנל תנסה לברוח לסיטי, צ'לסי סוף סוף תתפוצץ?

התותחנים יארחו את ברנטפורד (17:00, ספורט2) ויוכלו לפתוח פער של שמונה נקודות על פני האלופה. הבלוז בדרבי לונדוני אצל ווסטהאם (14:30, ספורט1) יקוו לניצחון עם כל שחקני הרכש החדשים. פולהאם ומנור סולומון ייפגשו את נוטינגהאם פורסט

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:1 (הארי קיין הפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים)/ספורט1

המחזור ה-23 בפרמיירליג ייצא לדרך מחר (שבת) עם המשחק בין ווסטהאם לצ'לסי. ארסנל תנסה להגדיל את הפער ממנצ'סטר סיטי כשתארח את ברנטפורד, טוטנהאם תחפש להמשיך במומנטום אצל לסטר, בעוד פולהאם ומנור סולומון ינסו לקטוע את הרצף השלישי מול נוטינגהאם פורסט. הערב יינעל עם ניוקאסל שתתארח אצל בורנמות' מהתחתית.

אנסו פרננדס, קשר צ'לסי. רויטרס
יחפש ניצחון ראשון במדי הבלוז. פרננדס/רויטרס

ווסטהאם - צ'לסי (14:30, ספורט1)

על אף שיא הרכישות בחודש ינואר, הבלוז עדיין התקשו לרשום ניצחון ראשון בפרמיירליג מאז הרכישות של מיכאילו מודריק ואנסו פרננדס, ואחרי שתי תוצאות 0:0 מול ליברפול ופולהאם, צ'לסי תחפש שלוש נקודות באצטדיון האולימפי של ווסטהאם. במפגש האחרון בין הקבוצות, הפטישים גברו 2:3 על הקבוצה העשירה של לונדון, אך חיסורים רבים בשני הצדדים יציגו משחק שעשוי להיות צמוד, במיוחד לאור השיפור ביכולת של הקבוצה של דייויד מויס. ווסלי פופאנה שב לאימוני הבלוז ועשוי להיכלל בסגל, בעוד אצל ווסטהאם ימשיכו לשבת בחוץ קורט זומה וטילו קהרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לאנדרו טרוסאר, קשר ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
יתאוששו מההפסד לאברטון? טרוסאר/GettyImages, Shaun Botterill

ארסנל - ברנטפורד (17:00, ספורט2)

לראשונה העונה, המוליכה רשמה שני הפסדים ברציפות בכל המסגרות עם הדחה מהגביע האנגלי והפסד חוץ מפתיע לאברטון מהחלק התחתון של הטבלה. אחרי המעידה בגודיסון פארק, התותחנים יקוו לשוב למסלול הניצחונות מול ברנטפורד שלא הפסידה כבר תשעה משחקי ליגה ברציפות. הפעם האחרונה בהן השתיים נפגשו היה בספטמבר, אז גבריאל ז'סוס היה אחד הכובשים של ארסנל ב-0:3, וגם מחר הוא לא יעמוד לרשותו של מיקל ארטטה בעקבות פציעתו. ניצחון של המוליכה יוכל לפתוח פער של שמונה נקודות על פני מנצ'סטר סיטי.

הארי קיין חוגג את היותו מלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים. רויטרס
בכושר כיבוש אדיר, ימשיך גם לאחר שיא השערים? קיין/רויטרס

לסטר - טוטנהאם (17:00, ספורט1)

הניצחון על מנצ'סטר סיטי במחזור החולף, שהציב את הארי קיין בראשות מלכי השערים בכל הזמנים של המועדון, נתן תנופה לתרנגולים שיקוו לרשום ניצחון שלישי ברצף כשיתארחו אצל לסטר. בארבעת המפגשים האחרונים בין המועדונים, זה עבד היטב לאנטוניו קונטה ושחקניו עם ארבעה ניצחונות. במשחק החוץ בעונה שעברה, טוטנהאם הזדקקה לשני שערים דרמטיים בתוספת הזמן של סטיבן ברחווין על מנת לעשות מהפך ולנצח 2:3. השועלים עשויים לקבל בחזרה לסגל את ג'וני אוואנס וריקרדו פריירה, בעוד אצל קונטה, לוקאס מורה צפוי לשוב לקראת הביקור בלסטר.

מנור סולומון שחקן פולהאם בועט לשער מול סנדרלנד. רויטרס
יקווה לדקות משחק משמעותיות. סולומון/רויטרס

פולהאם - נוטינגהאם פורסט (17:00)

מנור סולומון רשם 80 דקות בהעפלה של פולהאם לשמינית גמר הגביע האנגלי עם 2:3 על סנדרלנד, ובקרב העולות החדשות מול פורסט, הוא יקווה לקבל דקות משמעותיות ולכבוש אולי את שערו הראשון בפרמיירליג. נוטינגהאם עם שורה ארוכה של פצועים מצליחה לצלוח את העונה עד כה, עם שישה משחקים אחרונים ללא הפסד היא ברחה מהתחתית עד המקום ה-13, בעוד המארחת ברצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, אך עדיין במקום השמיני מעל קבוצות כמו ליברפול וצ'לסי.

אלכסנדר איסק שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
צפוי לחזור להרכב. איסק/רויטרס

בורנמות' - ניוקאסל (19:30, ספורט1)

אחרי שלא ספגה מאז חודש נובמבר במסגרת הפרמיירליג, ניוקאסל ספגה ב-1:1 את השער הראשון מלוקאס פאקטה של ווסטהאם. אלכסנדר איסק שב לסגל את אדי האו וצפוי לפתוח בהרכב מול העולה החדשה שממשיכה להסתבך בתחתית עם ניצחון בודד בתשעת המשחקים החארונים בכל המסגרות. דומיניק סולאנקה עשוי לחזור לסגל של הדובדבנים שמשוועים לשערים ונקודות על מנת לברוח מהמקום ה-19 ולעלות מעל הקו האדום.


משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ברייטון (17:00)
סאות'המפטון - וולבס (17:00)

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

לידס - מנצ'סטר יונייטד (16:00, ספורט1)
מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully