וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפתי יחזור לאימוני מכבי חיפה, ניסיונות להכשיר את פיירו לשבת

9.2.2023 / 11:45

השוער שנעדר עקב שפעת ישוב לפעילות, החלוץ יקווה להשלים אימון מלא ולעמוד לרשותו של בכר נגד קרית שמונה (19:30, ספורט4). התלבטות במועדון אם להעמיד לדין משמעתי את רז מאיר, שזכה לעידוד מחבריו. סבע צפוי לפתוח לראשונה

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה אצל הפועל חדרה/ספורט1

שוערה של מכבי חיפה, רועי משפתי, ינסה לחזור לאימונים היום (חמישי) וזאת לאחר שנעדר בימים האחרונים בעקבות שפעת ממנה סבל. משפתי לא נכלל בסגל בתיקו מול חדרה אמש, אך במועדון הבהירו שהוא כבר מרגיש טוב יותר, ינסה היום לשוב לאימונים מלאים ובתקווה ישוב לסגל בשבת נגד עירוני קרית שמונה (19:30, ספורט4).

מלבד משפתי, גם פרנזי פיירו ינסה לחזור לאימונים מלאים על מנת להיות כשיר למשחק מול עירוני קרית שמונה. "ניסינו כבר הכל האמת, אנחנו מתקשים להרים את עצמנו, אמר שחקן בקבוצה, "אין משהו שלא ניסינו ואין קסם, רק ניצחון יכול להוציא אותנו מהמשבר ויש תקופות שצריך להשיג ניצחון כזה בשיניים". מי שצפוי לעלות להרכב ביום שבת הוא דיא סבע, בעוד עלי מוחמד וגם מוחמד אבו פאני בספק.

במכבי חיפה מודים: "כולם מנסים, רוצים, לא מבינים מה לא הולך"
ברק בכר: "משבר? לא נראים טוב ויודעים את זה"

רז מאיר שחקן מכבי חיפה מאוכזב. ברני ארדוב
זכה לעידוד בעקבות היחס מהקהל. רז מאיר/ברני ארדוב

בנוסף, בקבוצה מתלבטים האם להעמיד לדין את רז מאיר בעקבות העובדה שירד ישירות לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף אתמול במחצית הראשונה ולא הגיע לספסל כמתבקש. במכבי חיפה מעריכים מאוד את מאיר, שנחשב לשחקן שמתנהל בצורה הטובה ביותר, ולכן ישנה התלבטות אם להעמידו לדין או שמא להסתפק בשיחה בלבד כדי להבהיר לו שמדובר בהתנהגות שלא יכולה לחזור על עצמה. "זה בסדר שהוא מתוסכל, אף פעם לא נעים לצאת במחצית הראשונה", אמרו במועדון. אגב, חבריו של מאיר חיזקו אותו ועודדו אותו, גם בעקבות טרוניות מאוהדי הקבוצה במשך חצי השעה ששיחק נגד הפועל חדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully