וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם איך שהפועל תל אביב נראית, יהיו שתי ישראליות ביורוליג בעונה הבאה"

9.2.2023 / 7:45

כתב "יורוהופס" התרשם מהאדומים שהביסו את גראן קנאריה. בקבוצה ישקלו להעניק מנוחה לג'ייקובן בראון שהצהיר: "כשאנחנו בגישה נכונה, אי אפשר לנצח אותנו"

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

הפועל תל אביב המשיכה להרשים באירופה כשהביסה אמש (רביעי) 70:92 את גראן קנאריה, מוליכת בית ב' של היורוקאפ והשישית בליגה הספרדית. האדומים התקרבו מרחק ניצחון אחד מהספרדים, ויקוו עד לסיום משחקי הבית לתפוס את ראשות הטבלה. הניצחון הרשים גם חובבי כדורסל ברחבי היבשת, ואחד מהכתבים של האתר "יורוהופס" כתב: "אנחנו עדיין נמצאים בשלב מוקדם של העונה והשיטה של המפעל משאירה מקום להפתעות, אבל עם איך שהפועל תל אביב נראית, יש סיכוי שבעונה הבאה יהיו לישראל שתי נציגות ביורוליג".

כך או כך, בהפועל נתנו הרבה מאוד כבוד ליריבה שניצחה אותם במשחק דרמטי בספרד, אך הפעם השתלטו על ההתמודדות מהפתיחה, עלו ליתרון של יותר מ-15 נקודות כבר ברבע הראשון, הוליכו ביותר מ-20 נקודות ברבע השלישי וביותר מ-30 לקראת סיום המשחק. ג'ורדן מקריי הוביל את קלעי הקבוצה עם 25 נקודות, כשאקסביאר מנפורד עם 19 וצ'ינאנו אונואקו עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים מנפקים משחק מצוין גם כן.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מתי הוא ינוח? בראון/דני מרון

"כנראה שלא אקבל מנוחה עד פגרת הנבחרת, מה שהמאמן והמאמן כושר יחליטו, אני לא מודאג", אמר בראון בסיום ההתמודדות אמש, "אני אלחם במה שיש לי, אני לא בשיאי, אני צריך לעשות את העבודה שלי כמו שעשיתי הערב. בכמה משחקים פשוט לא היה לי את זה, לא יכולתי לשחק את המשחק שלי, כמו נגד חולון, לא יכולתי לשחק בסיטואציה ההיא. אני צריך להמשיך ולהילחם, לא לחשוב על זה, כשאנשים שואלים אותי על זה, לא להתייחס ולהמשיך קדימה".

על היכולת של הקבוצה אמש אמר בראון: "באנו לשחק כדורסל כמו שהראינו העונה, יש לנו חתיכת קבוצה, אם אנחנו באים בדרך המחשבה הנכונה, אף אחד לא יכול לנצח אותנו. אנחנו יכולים לשחק בדרכים שונות, כמו שראיתם הערב, עצרנו את גראן קנאריה על כמות ריבאונדים בהתקפה נמוכה יחסית, ורצנו, וכשאנחנו רצים, מאוד מאוד קשה לנצח אותנו. הם קבוצה חזקה, אבל זה תלוי בנו, איך אנחנו באים לשחק. זה לא משנה מי נמצא בצד השני של המגרש, אם אנחנו באים מוכנים, המשחק יכול להתפתח ככה. ניתן להם קרדיט, אבל הראינו קשיחות אחרת, רוב הפעמים הם יודעים להגיב, הפעם הם לא ידעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully