וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: הפועל תל אביב הביסה 70:92 את גראן קנאריה

האדומים סיפקו את הניצחון הכי מרשים שלהם העונה ביורוקאפ כשהתפוצצו מול מוליכת הבית. מקריי כיכב עם 25, דאבל דאבל לבראון

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

להפועל תל אביב היו העונה לא מעט משחקים טובים במסגרת היורוקאפ, אך ספק אם אחד מהם היה מרשים כמו תצוגת התכלית הערב (רביעי) בדרייב אין. מהרגע הראשון של ההתמודדות האדומים שלטו ועשו ככל העולה על רוחם, בדרך ל-70:92 מרשים במיוחד על גראן קנאריה. הקבוצה של דני פרנקו הנחילה למוליכת הבית את ההפסד השלישי שלה בלבד במפעל, וצמצמה ממנה את הפער למשחק אחד.

המארחת התפוצצה כבר בפתיחה עם ריצת 3:20 בהובלת צ'ינאנו אונואקו, שסיים את הרבע הראשון עם 10 נקודות, רק שתיים פחות מכל הקבוצה היריבה הספרדים בצהוב התעוררו מעט בסוף הרבע הראשון ובתחילתו של השני, אך האדומים עצרו את הסחף ושמרו על הפרש מבטיח.

אם הרבע הראשון היה שייך לאונואקו, אז הרבע השלישי היה כולו חתום על שמו של ג'ורדן מקריי. מספר 52 היה בלתי ניתן לעצירה וקבע יתרון שיא של 30 נקודות, שלא באמת הותיר לקבוצה של יאקה לאקוביץ' סיכוי לחזור. האדומים עם הניצחון הכי מרשים שלהם העונה באירופה ועם נקמה על ההפסד הדרמטי בספרד, וביום בהיר הם עוד יכולים לפנטז על המקום הראשון בבית לקראת שלבי הנוקאאוט. ג'ורדן מקריי הוליך עם 25 נקודות, ג'ייקובן בראון הרשים גם הוא עם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-14 אסיסטים. ג'ון שורנה הוביל את האורחת האומללה עם 16 נקודות.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן מקריי 25, קסבייר מנפורד 19, צ'ינאנו אונואקו 15 (9 ריבאונדים), ג'ייקובן בראון 11 (14 אסיסטים), ג'יי פי טוקוטו 8, ג'יילן הורד 6, תומר גינת 4, עידן זלמנסון ובר טימור 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: גיל בני, אייל הראל.

קלעו לגראן קנאריה: ג'ון שורנה 16, אלכסנדר באלצ'רובסקי 12, איי ג'יי סלוטר ומיקל סאלבו 8 כ"א, פראן בסאס 7, יובאן קליאיץ' 6, אנדרו אלביסי 5, ויטור בניטה וחליפה דיופ 4 כ"א. שותפו ולא קלעו: דמיאן אינגליס, דייויד מוטאף, רובן לופס.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בערב כזה אפשר לחייך. בראון/דני מרון
אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
היו עדים להצגה. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: אחרי ששתי הקבוצות קלעו בצבע בחצי הדקה הראשונה, ג'ורדן מקריי צלף שלשה אדירה מרחוק וצ'ינאנו אונואקו קבע 2:7. האורחת לא הפסיקה להחטיא, אונואקו השלים ריצת 0:9 והוריד את הקבוצות לפסק זמן ב-2:11 אדום. ג'ייקובן בראון קלע פעמיים ברציפות לשתי נקודות, אונואקו המשיך לבלוט וחתם ריצת 3:20 שקבעה 5:22 בלתי נתפס. הספרדים התאוששו במעט לקראת סוף הרבע ויובאן קליאיץ' קלע שלשה עם הבאזר. 12:26 להפועל תל אביב אחרי עשר דקות.

הפועל תל אביב במחווה לזכר קורבנות רעידת האדמה בסוריה וטורקיה. דני מרון
חולקים כבוד לקורבנות רעידת האדמה בסוריה ובטורקיה/דני מרון
הפועל תל אביב נגד גראן קנאריה בדקת דומייה לזכר קורבנות רעידת האדמה בסוריה וטורקיה. דני מרון
השחקנים בדקת דומייה לזכר קורבנות האסון/דני מרון
צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
רבע ראשון דומיננטי שלו. אונואקו/דני מרון

רבע 2: ההתעוררות של הספרדים נמשכה עם פתיחת הרבע השני, ויטור בניטה צלף מבחוץ וקליאיץ' הוסיף שלשה שהקטינה ל-29:18 וגרמה לדני פרנקו להזעיק פסק זמן. שחקניו של פרנקו הגיבו טוב ומקריי חתם התקפה מתפרצת בדאנק שקבע 21:35. מקריי המשיך לבלוט והגיע לדו ספרתי עם שלשה, ג'ון שורנה הגיב בשלשה משלו וזה 29:43 אדום. המארחת הוסיפה עוד ארבע נקודות, אך שורנה קלע על הבאזר והמחצית הסתיימה ב-31:47 להפועל תל אביב.

איי ג'יי סלוטר, שחקן גראן קנאריה. דני מרון
הצהובים נכנסו להלם. סלוטר/דני מרון

רבע 3: האדומים החלו את המחצית השנייה בדיוק כפי שפתחו את המשחק. קסבייר מנפורד קלע שש נקודות וריצת 0:8 של המארחת קבעה 31:55. מקריי קלע שלשה משוגעת, סחט עבירה והשלים מהפך של ארבע נקודות. לאחר מכן הוסיף עוד סל שהגדיל את היתרון ל-30 נקודות - 39:69 מדהים. שורנה קלע את ארבע הנקודות האחרונות של הרבע, אותו הפועל תל אביב סיימה עם 47:70 ענק.

שחקן גראן קנאריה דמיאן אינגליס מול שחקן הפועל תל אביב ג'יי פי טוקוטו. דני מרון
הספרדים עשו קולות של חזרה, זה לא החזיק מעמד. אינגליס מול טוקוטו/דני מרון
ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
רתח ברבע השלישי. מקריי/דני מרון

רבע 4: טוקוטו הטביע, מנפורד צלף מבחוץ והפועל תל אביב עלתה ל-49:75 בפתיחת הרבע. שורנה היה היחיד שתיפקד אצל האורחת, שצמצמה רק במעט את ההפרש. בראון עלה שוב על הלוח בדרך לדאבל דאבל, הפועל תל אביב שייטה בדרך ל-70:92 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully