וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אחרי חולון היינו צריכים בעיטה בתחת, זכרנו את המשחק בספרד"

8.2.2023 / 23:23

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-70:92 על גראן קנאריה: "הציפייה היא לבוא לכל משחק עם כזו מסוגלות מנטלית". המאמן המפסיד לאקוביץ': "לא באנו באותה מוטיבציה כמוהם, לא שיחקנו באוויר כזו העונה"

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

את מה שקרה הערב (רביעי) בדרייב אין לא ישכחו בהפועל תל אביב הרבה מאוד זמן. האדומים שלטו לכל אורך ההתמודדות והתפוצצו עם 70:92 על גראן קנאריה, מהקבוצות החזקות ביורוקאפ, וצמצמה ממנה את הפער בראשות הבית לניצחון אחד בלבד.

המאמן המאושר דני פרנקו התגאה בסיום: "אני גאה מאוד במאמץ הקבוצתי שלנו הערב. האוהדים שלנו ממלאים את האולם, אני בטוח שכולם גאים במה שהבאנו למגרש היום. שיחקנו טוב מאוד, כולם באו מהספסל ותרמו הרבה לקבוצה, זה היה מאמץ קבוצתי גדול. אני גאה בשחקנים ושמח בשביל האוהדים, אנחנו עוברים למשחק הבא".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
יש סיבה להתגאות. פרנקו/דני מרון

"המשחק של היום הוא לא עוד משחק", אמר פרנקו, "במשחק החוץ נגד גראן קנאריה הרגשנו במחצית הראשונה שאנחנו לא בכיוון, ואם לא נעשה שינוי דרמטי אז זה משהו שגדול מאיתנו. עשינו שינוי גדול במחצית השנייה, היינו רחוקים התקפה אחת מלנצח וזה ברח לנו מהידיים. עבר לא מעט זמן מאז, אין שחקן אצלנו בקבוצה שלא זוכר את המחצית הראשונה ההיא. דיברנו שאם שוב יקח לנו 20 דקות להיכנס למשחק, אז זאת תהיה בעיה. היינו מאוד אגרסיביים מהשנייה הראשונה, מאוד ממוקדים, באנו אחרי הפסד כואב ואחרי כמה ימים שהיינו צריכים לקבל בעיטה בתחת, גם המאמן היה צריך לבעוט לכולם בתחת ולהבין שאם אנחנו לא נדרוש יכולת הגנתית כזאת, אין לנו סיכוי".

"הציפיה שלי מהשחקנים היא שנראה שאנחנו מסוגלים מנטלית לבוא לכל משחק ולהביא את מה שהבאנו היום, זה האתגר שלנו כקבוצה. כשמפסידים משחקים, אז זה סוג של משבר מסוים, וקבוצה במהלך עונה מפסידה משחקים, בסופו של דבר זה עושה טוב אם אתה יודע לתעל את זה למקומות טובים. אנחנו במועדון שרוצה להצליח. אנחנו רצים בדרך ארוכה ועושים הכי טוב שאנחנו יכולים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפתיחה שלו נתנה את הטון לערב ענק. אונואקו/דני מרון

פרנקו התייחס לצ'ינאנו אונואקו, שקלע 10 מתוך 15 הנקודות שלו כבר ברבע הראשון: "יש כימיה כל עוד אנחנו מרוכזים וכל עוד שהוא מרוכז. היום הוא היה אגרסיבי, בניגוד למשחק נגד הפועל חולון. היום הוא עשה צעד קדימה. הוא חשוב לנו התקפית אבל מאוד גם בצד ההגנתי, אין לנו סנטר אתלט שמכסה את הטבעת וזה נדרש ממנו, אם הוא יעשה את זה השמיים הם הגבול שלו".

על ג'ייקובן בראון, שיקבל מנוחה בשבועיים הקרובים: "גם ג'ייקובן לא רוצה מנוחה, הוא רוצה לשחק כדורסל. אם זה תלוי בי הוא לא נח, ביום שהוא יהיה פצוע הוא ינוח, זה לא חוג חברתי כדי לעשות רוטציות בין שחקנים".

יאקה לאקוביץ', מאמן גראן קנאריה. דני מרון
"לא חווינו אווירה כזו". לאקוביץ'/דני מרון

המאמן המובס יאקה לאקוביץ' פתח בהתייחסות לרעידת האדמה: "אני רוצה להביע תנחומים לאנשי טורקיה וסוריה על הטרגדיה האדירה שקרתה שם לפני כמה ימים. אני מקווה שיצילו כמה שיותר אנשים ושיוכלו לבנות חיים מחדש באזורים האלה".

על המשחק עצמו: "ברכות להפועל על הניצחון המוצדק, הם שיחקו טוב יותר מאיתנו. אני לא חושב שבאנו למשחק באותה מוטיבציה כמו הפועל, אני לא רוצה לקחת מהם את הקרדיט. היו דברים בסיסיים שלא עשינו, לא רצנו בחזרה, לא לקחנו ריבאונד, לא הגנו באחד על אחד".

"האווירה כאן הייתה טובה מאוד, יש להם קהל נהדר, תמיכה נהדרת. השחקנים שלנו לא חוו דבר כזה העונה עדיין, זאת תהיה חוויה לימודית בשבילנו איך משחקים באווירה כזאת. אני מקווה שנפגוש אותם שוב, כי זה תמיד טוב לכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully