וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגארד האמריקאי אנטוניוס קליבלנד חתם בהפועל אילת

8.2.2023 / 13:42

שחקן ההגנה של העונה בליגה האוסטרלית מצטרף לקבוצה של מאוריציו בוסקאליה: "שחקן מנוסה וקשוח שיוסיף איכות בעמדה שהיתה חסרה לקבוצה עד כה"

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) על צירופו של הגארד האמריקאי אנטוניוס קליבלנד, שעל מועמדותו פרסמנו אמש בוואלה! ספורט. מאמן הקבוצה מאוריציו בוסקאליה, אמר: "שמח על הצטרפותו של אנטוניוס, שחקן מנוסה וקשוח שיוסיף איכות לקו הקדמי בעמדה שהיתה חסרה לקבוצה עד כה".

קליבלנד (29, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת סאות'איסט מיזורי סטייט שחתם כבר בקיץ 2017 במדי דאלאס מאבריקס על חוזה דו צדדי, ובילה זמן קצר גם באטלנטה ובליגת הפיתוח במהלך ארבע השנים בהן ניסה את מזלו ב-NBA. בסך הכל שיחק 28 משחקים ורשם 1.2 נקודות ב-6 דקות בממוצע.

בקיץ 2021 יצא לראשונה מארצות הברית וחתם באילוורה מהליגה האוסטרלית, במדיה רשם 14.1 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לאדלייד ורשם 15.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק. הוא זכה פעמיים בתואר שחקן ההגנה של העונה באוסטרליה.

שחקן הפועל אילת אנטוניוס קליבלנד. הפועל אילת, אתר רשמי
ברוך בא. קליבלנד/אתר רשמי, הפועל אילת

בתוך כך, עירוני נס ציונה הודיעה על שחרורו של סי ג'יי ויליאמס. השחקן ביקש להשתחרר מחוזהו בעקבות הצעה שקיבל בצרפת, ובנס ציונה החליטו לכבד את בקשתו ולא לעמוד בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully