וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה דרסה את וירטוס בולוניה, מדר ופרטיזן בלגרד עם ניצחון רביעי ברצף

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 23:36

הקטלאנים נצמדו לאולימפיאקוס המוליכה עם 75:92 באיטליה, הגארד הישראלי תרם 4 נקודות ב-71:82 של הסרבים אצל באיירן מינכן

המחזור ה-24 ביורוליג יצא לדרך אתמול (רביעי), כשיובל זוסמן, תמיר בלאט ואלבה ברלין הובסו בביתם 93:60 על ידי אולימפיאקוס. הערב, התקיימו שני משחקים נוספים, כשים מדר ופרטיזן בלגרד גברו במינכן 71:82 על באיירן, בעוד ברצלונה פירקה 75:92 את וירטוס בולוניה. המשחק המסקרן בין אנאדולו אפס לריאל מדריד נדחה בשל רעידת האדמה בטורקיה.

שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב. רויטרס
מועמד ודאי לתואר שחקן העונה ביורוליג. סשה וזנקוב/רויטרס

אלבה ברלין - אולימפיאקוס 93:60

מוליכת הטבלה הוציאה לדרך את המחזור עם מפגש נוח, לפחות על הנייר, מול נועלת הטבלה. אולימפיאקוס הגיעה במומנטום נהדר עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל על ריאל מדריד, פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס, ונראית כמו הקבוצה הטובה ביבשת. קשה להגיד דברים טובים על היריבה, שספגה 99 נקודות בממוצע בשלושת משחקיה האחרונים וגם היום נראתה כמו צל של עצמה בהגנה.

אבל למה לרדת על אלבה אם אפשר לפרגן לאולימפיאקוס ובעיקר לסשה וזנקוב? הבולגרי, שנהנה מעונה חלומית, נתן עוד תצוגת שיא של 28 נקודות כמעט ללא החטאה (6 מ-7) והוסיף גם 13 ריבאונדים. תומאס וולקאפ חיפה על חסרונו של סלוקאס עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים. מנגד, תמיר בלאט קלע 4 נקודות והוסיף 4 אסיסטים ויובלזוסמן נתקע על 0 ולקח זריקה אחת בלבד ב-15 דקות. לואיס אלינדה הוביל עם 16 אבל זה היה רחוק מאוד מלהספיק.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
היו גדולים על וירטוס בולוניה. מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

וירטוס בולוניה - ברצלונה 92:75

אחרי ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, המארחת מבולוניה רצתה להמם את קבוצת הצמרת של שאראס בדרך להיכנס למאבקי העלייה לפלייאוף. לקטלאנים היו תוכניות אחרות, וניקולה מירוטיץ' (17 נק') הוביל את הספרדים ליתרון 20 כבר במחצית. אחרי שהגיעו בסוף הרבע השלישי ליתרון שיא של 37 נקודות, הרבע האחרון היה שייך לאיטלקים שקלעו 36 נקודות וצמצמו, אך זה לא הספיק וברצלונה נצמדה לאולימפיאקוס המוליכה.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון רביעי ברצף ששיפר את מעמדם בשמינייה הראשונה. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

באיירן מינכן - פרטיזן בלגרד 82:71

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' וים מדר נמצאת במומנטום מצוין והיא חזק במאבקי הפלייאוף, עם ארבעה ניצחונות רצופים ועלייה למקום השישי. הרבע הראשון הסתיים בשוויון 19, אך מיד לאחר מכן הסרבים השתלטו על המשחק ונהנו מתצוגה של קווין פונטר עם 19 נקודות ובריחה בחצי השני ליתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום. ים מדר רשם 15 דקות, בהן קלע 4 נקודות, קטף 3 ריבאונדים וחילק 2 אסיסטים.

משחקי יום שישי

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה
מונאקו - וילרבאן
פנאתינייקוס - ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully