וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש האולטראס של פריז סן ז'רמן מודה: "הגזמנו עם היחס לניימאר"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 21:26

רגע לפני המשחק החשוב של פ.ס.ז' מול מארסיי בגביע, ראש ארגון האוהדים יודע שאפשר היה לייצר מערכת יחסים טובה בין הקהל לברזילאי (רביעי, 22:10, ספורט3)

תקציר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - פאי דה קאסל 0:7/ספורט1

רומיין מאביל, ראש ארגון האולטראס של פריז סן ז'רמן (Collectif Ultras Paris), הודה שארגון האולטראס הגדול ביותר של אלופת צרפת "היה קשוח מדי" עם ניימאר. מערכת היחסים בין אוהדיה השרופים של פ.ס.ז' לבין הכוכב הברזילאי הידרדרה לאורך השנים, כשהוא ייצג את סמל הכישלונות של הקבוצה באירופה, והיה האשם הראשי באכזבות, אחרי שהמועדון שילם עבורו 222 מיליון יורו מברצלונה ב-2017. ב-2019, כשהתברר שניימאר פעל לחזרה לברצלונה, רק שנתיים לאחר הגעתו, אוהדי פריז התנכלו לו עם כרזות ושירים מעליבים בפארק דה פרינס, שריקות בוז צורמות והוא נחשב ל"בוגד" על ידי אוהדי פ.ס.ז'.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הכל יכול היה להיות אחרת. ניימאר/רויטרס

"זה נכון שהכרזה שהעליבה את אמו הייתה חריפה", הודה מאביל. "היינו קשוחים מדי איתו. העניין הוא שאנשים נתנו לו כל כך הרבה אהבה בהתחלה". לדברי מייביל, לא הייתה נכונות מצד ניימאר או המועדון לפתור את המצב הבעייתי והמתיחות, כשניימאר עצמו מעולם לא באמת נהנה מתמיכה של אוהדי פ.ס.ז'. "אנחנו חייבים לתת לשחקני פ.ס.ז' את התנאים הטובים ביותר כדי שיתנו את הכל. ניימאר הוא שחקן שמונע מרגש, ויכולנו להיות איתו במערכת יחסים אחרת לגמרי".

עוד בוואלה!

"ניימאר יאלץ לעזוב את פריז סן ז'רמן בעקבות הארכת החוזה של מסי"

לכתבה המלאה

ניימאר חזר אתמול לאימונים בעקבות היעדרות של שבוע עקב פציעה, שגרמה לו להחמיץ את הניצחונות של מוליכת הליגה על מונפלייה ועל טולוז. מחר (רביעי) תשחק פריז סן ז'רמן בשמינית גמר הגביע מול מארסיי (22:10, ספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully