וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר יאלץ לעזוב את פריז סן ז'רמן בעקבות הארכת החוזה של מסי"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 10:00

בצרפת טוענים: האלופה לא תוכל להשאיר את שלושת הכוכבים ביחד בגלל חוקי הפייר פליי והברזילאי ישלם את המחיר: "אמבפה לא יעזוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

בתקשורת הצרפתית מדווחים כבר כמה שבועות שליאונל מסי מנהל מו"מ עם פריז סן ז'רמן וזו שאלה של זמן עד שהוא יגיע לסיכום על הארכת חוזהו, שמסתיים בסוף העונה. לואיס קמפוס המנהל המקצועי של פריז התייחס לאחרונה לעתיד הכוכב הגדול ואמר: "כרגע אנחנו במו"מ. אני רוצה אותו בפרויקט שלנו. אשמח מאוד שהוא ימשיך, אבל ייקח זמן עד שנגיע לסיכום".

אלא שכעת מדווחים בצרפת שכדי להשאיר את מסי, פריז תצטרך לוותר על אחד הכוכבים האחרים בקבוצה וזה אומר: קיליאן אמבפה או ניימאר יצטרכו לעזוב וזאת בשל חוקי הפייר פליי של אופ"א. "הם לא יכולים להשאיר את שלושתם", אמר ג'רום רוטן לרדיו מונטה קרלו.

ניימאר עם ליאונל מסי שחקני פריז סן ז'רמן בחימום. רויטרס
ייפרדו בקיץ? ניימאר ומסי/רויטרס

כזכור, אחרי שהיה עם רגל וחצי בריאל מדריד, קיליאן אמבפה האריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן ועל פי הדיווחים מי שישלם את המחיר יהיה ניימאר. כבר בקיץ האחרון היו דיבורים על כך שפריז רוצה למכור את הברזילאי, שאומנם פתח מצוין את העונה אבל דעך אחרי המונדיאל וסופג הרבה ביקורות על הגישה שלו, ההרחקות והפציעות התכופות.

לואיס קמפוס התייחס לביקורות האלו ואמר ל"טלפוט" לאחרונה: "יש לי אפס ביקורת כלפי ניימאר. תסמכו עליי. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו. יש לו תמיד מצב רוח טוב. זה ניימאר, הוא שחקן מדהים". אלא שחרף כל השבחים האלו, אף אחד לא יופתע אם ניימאר ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה בסוף העונה, כשגם חזרה לברזיל נמצאת על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully