וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאקוביץ': "הפועל תל אביב טובה מאוד, האווירה אצלה במגרש נהדרת"

מאמן גראן קנאריה החמיא לאדומים לקראת משחק עונה ביורוקאפ (רביעי, 20:00 בספורט4): "שחקנים שם יכולים לעשות הבדל בכל התקפה. לא חושב שזה ישנה הרבה אם ננצח או נפסיד"

תקציר: גראן קנאריה - מלאגה 70:88/ספורט1

גראן קנאריה מחזיקה ברצף של שבעה ניצחונות ביורוקאפ, ובליגה הספרדית לא הפסידה כבר ארבעה מחזורים, כשאתמול (ראשון) היא הביסה 70:88 את מלאגה. היריבה הבאה שלה במסגרת האירופית תהיה הפועל תל אביב, שתארח את הספרדים ביום רביעי (20:00, ספורט4). היום המאמן יאקה לאקוביץ' התייחס למפגש עם האדומים.

"הקבוצה הישראלית מאוד פיזית, שלמה ומשחקת טוב מאוד. יש להם שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל בכל התקפה, נשחק במגרש עם אווירה נהדרת", פרגן לאקוביץ' להפועל תל אביב ולקהל שלה. מאמן גראן גנאריה הסביר כי הוא מכין "תכנית אפקטיבית ברמה הקבוצתית, מבלי לשכוח את האחד על אחד - נשק שהם משתמשים בו כדי לצבור נקודות כשקשה".

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
מספקים אווירה נהדרת. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

גם הפועל תל אביב במומנטום מצוין ביורוקאפ וסופרת שישה ניצחונות רצופים. הפער בין הקבוצה של דני פרנקו לגראן קנאריה עומד על שני משחקים, כך שהאדומים חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי לסיים את שלב הבתים במקום הראשון, בעוד ניצחון ספרדי יקרב משמעותית את לאקוביץ' ושחקניו להבטחת הפסגה. גם טורק טלקום המדורגת שנייה, כמו הפועל תל אביב, מחזיקה במאזן של תשעה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים.

"אני לא חושב שזה ישנה הרבה אם נצא משם עם ניצחון או הפסד, אבל אנחנו כן צריכים לצאת בתחושה חיובית", הרגיע הסלובני, שעשוי להגיע לישראל ללא הסנטר אוליבר סטביץ'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יאקה לאקוביץ' מאמן אולם. Stuart Franklin, GettyImages
יודע מה מצפה לו. יאקה לאקוביץ'/GettyImages, Stuart Franklin

המפגש הקודם בין גראן קנאריה להפועל תל אביב היה מטלטל ודרמטי במיוחד: הספרדים ברחו ליתרון של 17 נקודות לקראת ההפסקה, לפני שהאדומים הפכו בריצת 3:24 שנמשכה מהרבע השני לשלישי. דווקא כשהפועל צעדה ביתרון 75:83 בדקות ההכרעה, יריבתה סגרה את המשחק עם 10 נקודות ללא מענה - וניצחה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully