וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ריצת 0:10 מאוחרת: גראן קנאריה ניצחה 83:85 דרמטי את הפועל תל אביב

האדומים חזרו מפיגור 17 ליתרון, אבל איבדו בשלומיאליות יתרון 8 בסיום וחטפו שלשת קלאץ' מסלוטר. מנפורד בלט עם 24, בכורה פושרת לאונואקו

תקציר יורוקאפ: גראן קנאריה - הפועל תל אביב 83:85/ספורט1

הפועל תל אביב המשיכה הערב (רביעי) את מסעה ביורוקאפ במסגרת המחזור החמישי כשהתארחה אצל גראן קנאריה. האדומים ידעו שהם הגיעו לאולם מהקשים ביותר במפעל, כזה בו הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הפסידו בעבר. רבע אחרון אדיר של ג'ייקובן בראון קירב את האדומים לניצחון מרשים מאוד. אלא שריצת 0:10 מאוחרת של הספרדים ושלשת קלאץ' של סלוטר המצוין העניקה למארחת 83:85 דרמטי.

דני פרנקו עלה עם חמישייה של כריס הורטון (בהופעתו האחרונה במדי המועדון), ג'ורדן מקריי, ג'ייקובן בראון, קסבייר מנפורד ותומר גינת, וראה את שחקניו נקלעים לפיגור 11 נקודות כבר בשלהי הרבע הראשון. ברבע השני הספרדים ברחו כבר ליתרון שיא של 17 עם יכולת נהדרת של ג'ון שורנה (18) ו-ויטור בניטה (10). מנפורד (24) ומקריי (17) הצליחו לצמצם לקראת סיום המחצית הראשונה, וגראן קנאריה ירדו ביתרון 45:52.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון לצד אקסבייר מנפורד. קובי אליהו
גם יכולת נהדרת שלהם לא הספיקה. בראון ומנפורד/קובי אליהו

ברבע השלישי האדומים חזרו להוביל לראשונה מאז סוף הרבע הראשון, ושמרו יחד עם המארחים על משחק צמוד לקראת רבע אחרון ביתרון 3 נקודות של הספרדים. דווקא אחרי דקות טובות של המארחת, ג'ייקובן בראון התעורר והפך שוב את התוצאה עם ריצת 5:13. בדקות האחרונות הספרדים יצאו לריצת 0:10 שגרם לאיבוד היתרון של הפועל תל אביב ושלשה ענקית של איי ג'יי סלוטר כשנותרו 4 שניות לסיום הפכה את התוצאה. דני פרנקו הזעיק פסק זמן והאדומים חזרו ממנו עם שלשת התאבדות של ג'ייקובן שהלכה החוצה ובסיום: 83:85 שובר לב לספרדים. זה היה ערב מתסכל להפועל תל אביב וגם לצ'ינאנו אונואקו. שחקן העונה שעברה רשם בכורה במדים האדומים, אבל סיים עם יותר איבודים (3) מזריקות (1) ולא קלע בקצת יותר מתשע דקות ששיחק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מאור אלקסלסי
איבדו את היתרון בסיום. פרנקו/מאור אלקסלסי

במשחק הבא הפועל תל אביב תארח את הפועל גליל עליון (26.11), ובשבוע הבא (29.11) תארח את בודוצ'נוסט במסגרת המחזור השישי של היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully