וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינורד השוותה ל-2:2 מול פ.ס.וו בדקה ה-96, הצמרת ההולנדית רותחת

צפו: ג'הנבאחש האיראני נכנס כמחליף, השלים צמד בתוספת הזמן וחילץ נקודה עבור המוליכה שפיגרה 2:0. צפו גם בחמישייה של אייאקס

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

מאבק האליפות בליגה ההולנדית התלהט הערב (ראשון) לאחר שפ.ס.וו איינדהובן הגיעה לרוטרדם, הובילה 2:0 וראתה את פיינורד משווה ל-2:2 בתוספת הזמן של המשחק המרכזי במחזור ה-20. כעת פיינורד בפסגה עם 43 נקודות, אלקמאר שנייה עם 41, אייאקס שלישית עם 40 אחרי 0:5 קל אצל קאמבור ופ.ס.וו רביעית עם 39.

פיינורד - פ.ס.וו איינדהובן 2:2

למרות פציעתו של השוער הראשון ג'וסטין ביילו, אופיר מרציאנו לא קיבל את המקום בהרכב של פיינורד וראה את הגרמני טימון ולנרויטר עורך הופעת בכורה בין הקורות. אנואר אל גאזי הכניע אותו במתפרצת והעניק לפ.ס.וו 0:1 בדקה הרביעית, וולטר בניטס הארגנטינאי שמר על היתרון עם הצלות טובות ובדקה ה-68 הגיע השער השני. דווקא שלוש דקות אחרי הרחקתו של ארמנדו אוביספו בסיוע ה-VAR, לוק דה יונג בישל למצטרף הטרי תורגן הזאר שרק נכנס לבכורה שלו שש דקות קודם לכן. אלא שאז נכנס לפעולה עלירזה ג'הנבאחש. האיראני קם מהספסל, הצליח לצמק בדקה ה-82 ועמוק בתוספת הזמן, אחרי לא מעט החמצות, בעט מחוץ לרחבה אל הקורה ופנימה בדקה ה-96 וקבע שנה חמישית ברציפות שבה פיינורד לא מפסידה בבית ליריבה מאיינדהובן.

עלירזה ג'הנבאחש שחקן פיינורד חוגג שער. ANP, GettyImages
הציל את פיינורד. עלירזה ג'הנבאחש/GettyImages, ANP
תורגן הזאר עם צ'אבי סימונס שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים. Soccrates Images, GettyImages
בכורה מוצלחת, אבל פ.ס.וו לא שמרה על היתרון. תורגן הזאר חוגג עם צ'אבי סימונס/GettyImages, Soccrates Images

קאמבור - אייאקס 5:0

ניצחון שני לאלופה עם ג'ון הייטינחה על הקווים. דושאן טאדיץ' השתחרר עם שער (16) ובישל לסטיבן ברחהאוס שהשלים צמד (36 ו-64) וגם המחליף בריאן ברובי הלך בעקבותיו עם צמד משלו (79 ו-90+3) בדרך לניצחון חוץ קליל. למרות רצף שש תוצאות התיקו, שהגיע אחרי הפסד והוביל לפיטוריו של אלפרד סחרודר, אייאקס רק שלוש נקודות מהפסגה.

צפו בחמישייה של אייאקס

תקציר ניצחונה של אייאקס 0:5 על קאמבור/ספורט1

במחזור הבא תצא פיינורד למשחק חוץ מול הירנביין, בעוד כל האחרות ישחקו בבית: אלקמאר מול אקסלסיור, אייאקס תארח את ר.ק.ס ואלווייק ופ.ס.וו מול כרונינגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully