וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה תאפשר לשחקנים לבחור אם ללבוש חולצות עם סמל הגאווה

שחקנים מהקבוצה הודיעו להנהלה שיסרבו ובמועדון החליטו לנהוג כמו שאר הקבוצות: "ניתן לשחקנים את חופש הבחירה". הערב: הפועל תל אביב (20:15, ספורט4)

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

מכבי בני ריינה תארח הערב את הפועל תל אביב (ראשון, 20:15, ספורט4) במשחק רדיוס בנתניה. לצד ההכנות המקצועיות והטקטיות לקראת משחק התחתית, בריינה עסקו בסוף השבוע וגם הבוקר בסוגיית החולצות עם דגל הגאווה שמנהלת הליגה ביקשה משחקני הקבוצות ללבוש בעלייה לכר הדשא.

במסגרת משחקי המחזור ה-21 הוחלט ששחקני ליגת העל יעלו לטקס שיערך לפני המשחקים עם חולצות עליהן דגל הגאווה, זאת במסגרת שיתוף הפעולה של מנהלת הליגה עם עמותת "איגי" של נוער גאה ישראלי. אתמול שחקנים מכמה קבוצות סירבו לבקשה בטענה כי הדבר נוגד את אמונתם, דתם וצו מצפונם.

שחקני בני ריינה. מאור אלקסלסי
הערב: משחק על שש נקודות/מאור אלקסלסי

כמה שחקנים בבני ריינה הודיעו כבר אמש לאנשי הקבוצה שהם לא מתכוונים ללבוש את החולצה המדוברת ובריינה הוחלט לתת לכל שחקן חופש בחירה מוחלט, כפי שנעשה בקבוצות אחרות בליגה.

גורם בריינה אמר היום לוואלה! ספורט: "אנחנו מכבדים מאוד את כל קהילת הלהט"ב ומכבדים כמובן מאוד את פעילות המנהלת. יחד עם זאת ניתן לשחקנים את חופש הבחירה בנוגע ללבישת החולצה לקראת הטקס שיערך הערב".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully