וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפתי בספק, קורנו צפוי להיות בסגל, פיירו התקשה באימון

מכבי חיפה נערכת להפועל חדרה, כאשר מנחם ורוקאביציה ייעדרו בוודאות וקיימת התלבטות לגבי המערך: "רוצים לצאת לדרך טובה יותר". סגל קצר למארחת, קורצקי: "חיפה במשבר? זה המשחק הכי קשה בליגה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה

מעודדת מניצחון הבכורה בעידן מנחם קורצקי, 0:2 על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, תארח מחר (שני, 20:30) הפועל חדרה את האלופה ומוליכת הטבלה מכבי חיפה. חדרה תנסה לחבר משחק נוסף ללא הפסד, אם כי למאמן קורצקי יש סגל קצר מאוד למשחק הזה. סטיבן אלפרד וקלמן שטורם נפצעו נגד בית"ר ולא יהיו בסגל, כמו גם גלעד אברמוב וניב גוטליב שאינם כשירים.

"עשינו הכנה טובה", אמר קורצקי. "אנחנו יודעים שמחכה לנו המשחק הכי קשה בליגה. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אבל אנחנו כמובן נרצה להמשיך את המומנטום של הניצחון על בית"ר, להביא את המשמעת והיכולת ההגנתית ולצרף עוד ביטחון במשחק ההתקפה. אנחנו משחקים בבית וננסה לשמח את האוהדים שלנו. חיפה במשבר? אנחנו לא מתייחסים לזה. כמו שאמרתי מכבי חיפה היא הקבוצה הכי חזקה בארץ ואנחנו מתכוננים למשחק הכי קשה בליגה".

על הרכש שנעשה בחודש ינואר: "אני חושב שעשינו רכש טוב. כמובן שכל השחקנים לא שיחקו הרבה זמן וצריך זמן לחבר אותם לקבוצה, אבל כאשר זה יקרה וכאשר הפצועים יחזרו, תהיה תחרות קשה על מקום בהרכב ובסגל וזה יהיה מצוין מבחינתנו".

הקשר סמי בוראר הוסיף: "כמובן שמשחק מול מכבי חיפה הוא תמיד משחק גדול, אבל אנחנו פחות מסתכלים על היריבות אלא יותר על עצמנו. עשינו משחק טוב נגד בית"ר ונרצה לחזור על אותה יכולת גם מחר. גם במשחק בחיפה וגם במשחקים אחרים הוכחנו לעצמנו שכאשר אנחנו שומרים על העקרונות שלנו, אנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגה. כמובן שיהיה קשה מאוד מחר, אבל אנחנו מאמינים ביכולת שלנו ורוצים לשמח את האוהדים".

סמי בוראר, שחקן הפועל חדרה. דני מרון
"יכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגה". סמי בוראר/דני מרון

מכבי חיפה

השוער רועי משפתי לא חש בטוב והוא בספק למשחק החוץ של מכבי חיפה מחר (שני, 20:30) מול הפועל חדרה. בנוסף, המגן פייר קורנו צפוי להיות בסגל מחר, אך ככל הנראה לא יפתח בהרכב. קורנו ערך אימון, אך הוא עדיין לא מרגיש כשיר במאת האחוזים וחושש מהפציעה, ולכן ההערכה שימתין על הספסל כדי לא לסכנו. מי שעשוי להישאר מחוץ לסגל הוא פרנזי פיירו. החלוץ אמנם סובל רק ממכה יבשה ואין חשש לפציעה קשה יותר, אך השחקן מתקשה בתנועה וגם היום באימון התקשה מאוד, כך שההחלטה הסופית אם יהיה בסגל תתקבל מחר ובכל מקרה פיירו לא יפתח בהרכב.

מי שייעדרו בוודאות הם סאן מנחם וניקיטה רוקאביצה. מנחם אמנם ספג זעזוע מוח ובאופן טבעי המחשבה הייתה שיחזור מיידית, אלא שעבור המגן מדובר בזעזוע מוח שלישי שהוא עובר בקריירה ולכן הרופאים ממליצים על מנוחה ארוכה יותר. הוא יהיה מחוץ לסגל, כמו גם רוקאביצה שסובל מפציעה בשריר התאומים.

בשל ההיעדרויות עדיין קיימת התלבטות לגבי המערך, אבל בחיפה מבינים את המשמעות הגדולה של המשחק. חדרה יגיעו לצופף, זה ברור לנו", אמר שחקן בקבוצה. "כל השבוע עבדנו על פתרונות איך לפצח וכולם באמת רוצים לצאת לדרך טובה יותר מהמשחקים האחרונים. זה יהיה קשה, אבל באמת ניתן הכל".

עוד בוואלה

ברק בכר: "מתכוננים למשחק סגור של הפועל חדרה, ננסה לכבוש מהר"

לכתבה המלאה
פרנזי פיירו, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ההחלטה תתקבל ביום המשחק. פרנזי פיירו/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בתשעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות: שמונה ניצחונות למכבי חיפה ותיקו אחד (0:0 במחזור הפתיחה בעונה שעברה) כשהפועל חדרה כבשה במהלכם שער בודד.

* מכבי חיפה לא כבשה בשני המחזורים האחרונים (לראשונה מאז מרץ 2019). שלושה משחקי ליגה ללא שער? זה לא קרה לה מאז דצמבר 2017.

* מנחם קורצקי ניצח בבכורה המחודשת כמאמן הפועל חדרה וקטע לה רצף של שמונה מחזורים ללא ניצחון. מול מכבי חיפה הוא ברצף של 11 משחקים ללא ניצחון, מאז ה-1:3 בחוץ עם בית"ר ירושלים בדצמבר 2014.

* ברק בכר עדיין לא הפסיד כמאמן מול הפועל חדרה. יש לו 11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

האזינו: שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 8398

תוצאות משחקי השבת:

סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע 1:0
מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1
הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:1
הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully