וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מתכוננים למשחק סגור של הפועל חדרה, ננסה לכבוש מהר"

5.2.2023 / 10:47

מכבי חיפה רוצה להגדיל את הפער בפסגה (שני, 20:30), המאמן: "נהיה חייבים להיות סבלניים, עבדנו על זה". פיירו וקורנו בספק

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:2 (משחק ראשון ברבע גמר הגביע)/ספורט1

מכבי חיפה נכנסה למחזור ה-21 בליגת העל עם יתרון של חמש נקודות בפסגה והיא תוכל לגדיל אותו לשבע אם תנצח מחר (שני, 20:30) את הפועל חדרה בחוץ. האלופה תנסה לנצל את התיקו של מכבי תל אביב נגד בני סכנין כדי להתרחק ממנה וגם מהפועל באר שבע, שנמצאת בכושר מצוין ולה משחק חסר.

לאחר האימון המסכם תתקבל החלטה האם פרנזי פיירו יהיה בסגל. החלוץ סובל מחבלה יבשה, זכר לפציעה במשחק הגביע נגד מכבי נתניה והוא עדיין מוגבל בתנועה. לאחר האימון תתקבל החלטה משותפת אם לכלול אותו בסגל. פיירו בכל מקרה לא צפוי לפתוח בהרכב. כמוהו גם פייר קורנו בספק בגלל שהוא לא מרגיש שחזר מהפציעה ב-100 אחוז וגם לגביו תתקבל החלטה אחרי האימון המסכם.

ניקיטה רוקאביצה סובל מפציעה בשריר התאומים ולא יהיה בסגל, כמו גם סאן מנחם שייעדר - זכר לזעזוע מוח במשחק נגד בני ריינה.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
סובל מכאבים. פיירו/מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר אמר על היריבה: "הפועל חדרה קבוצה שתמיד קשה לנו נגדה. זו קבוצה טקטית, עם מאמן חדש, שניצחה את בית"ר ירושלים בחוץ וגם מזג האוויר עלול להיות קשה. כל הדברים האלה יהפכו את המשחק לקשה, אבל אנחנו צריכים למנף את הסיום נגד מכבי נתניה, להמשיך באותה גישה ובאותה יכולת ולנצח".

על המשחק מחר: "עבדנו הרבה, אנחנו יודעים שיהיה משחק די סגור ונצטרך לדעת לפצח אותו בלא מעט דקות. נצטרך להבקיע כמה שיותר מהר ואם זה לא יקרה, להיות סבלניים. נגד ריינה איבדנו את הסבלנות ונלחצנו. עבדנו על זה גם מנטלית וגם מקצועית"

על הסגל: "הסגל מצוין, בטח עם החזרה של שחקנים פצועים. אני מקווה שכולם יחזרו, חשוב שתהיה תחרות. כולם יצטרכו להוכיח את עצמם. קורה ששחקנים נמצאים בכושר פחות טוב ואני מאמין שקצת מנוחה וריענון יעזרו לכולם. אני חושב שעם החזרה של המגנים וההגעה של דיא סבע, הקבוצה מקבלת צורה יותר תחרותית".

על מאבק האליפות: "עובדתית הפועל באר שבע במקום השני כרגע. דיברנו על שלוש קבוצות חזקות מתחילת העונה. לכל קבוצה יהיה את המומנטום שלה, יהיו הפסדים, ניצחונות. כל הקבוצות בליגה נאבקות עכשיו על מיקום. באר שבע ניצחה בקושי, אנחנו לא ניצחנו, מכבי תל אביב לא ניצחה. המאבק צמוד וסביר להניח שיהיה כזה עד הסוף".

על דיא סבע: "הוא בכושר טוב ועשה חצי עונה מצוינת ומספרים יפים בטורקיה. הוא שחקן מגוון שיכול לשחק בהרבה תפקידים. הוא יוסיף תחרות בחלק הקדמי וגם הוא יצטרך להוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully