וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת לאנסו פרננדס, סולומון: "לא נופלים מהגדולות"

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 7:41

הרכש היקר בתולדות צ'לסי שיחק 90 דקות מול פולהאם. מודריק קיבל ציון 3 והוחלף במחצית. הישראלי שנכנס כמחליף: "רוצים לעשות דברים גדולים"

מנור סולומון אחרי המשחק נגד צ'לסי/ספורט1

צ'לסי רדפה במשך כל חלון ההעברות אחרי אנסו פרננדס, קשר נבחרת ארגנטינה שהיה חלק מרכזי בזכייה של נבחרתו במונדיאל. אמש (שישי) פרננדס רשם בכורה מוצלחת מבחינה אישית, אבל לא הצליח לסדר לקבוצתו ניצחון ב-0:0 מול פולהאם. פרננדס, שהגיע ללונדון תמורת לא פחות מ-107 מיליון ליש"ט, שיחק 90 דקות וקיבל ציון 7 בתקשורת האנגלית. מי שהרשים הרבה פחות היה מיכאילו מודריק, שהגיע משחטאר דונייצק תמורת 88 מיליון ליש"ט ובינתיים לא מוצא את עצמו. מודריק קיבל ציון 3 והוחלף כבר במחצית על ידי נוני מדואקה, שחקן רכש נוסף של צ'לסי.

מיכאילו מודריק, שחקן צ'לסי. רויטרס
לא מוצא את עצמו בינתיים. מודריק/רויטרס

מנגד, מנור סולומון עדיין לא פתח אומנם במשחק ליגה של פולהאם מאז החזרה שלו מהפציעה, אבל מתחיל לקבל יותר דקות ואמש נכנס כמחליף בדקה ה-75. פולהאם וסולומון ממוקמים במקום השישי בפרמיירליג כשהם מקדימים קבוצות כמו צ'לסי וליברפול וכרגע חזק במאבק על הליגה האירופית.

מנור סולומון אמר לספורט1 לאחר המשחק: "אנחנו די מרוצים מתוצאה כזו מול צ'לסי, עם כל השמות והסגל שיש להם. מעדיפים לנצח, אבל גם נקודה זה טוב. אנחנו תמיד משחקים מאוד מסודר עם הגנה מאוד חזקה. עמדנו טוב היום, צ'לסי הגיעו לכמה מצבים אבל הם החמיצו לשמחתנו".

על התחושות לשחק בסטמפורד ברידג': "תמיד רציתי לשחק מול השחקנים הכי טובים והמועדונים הכי גדולים. ברגע שאתה על המגרש זה לא משנה לך מול מי אתה משחק. אתה רוצה לעשות דברים גדולים. אנחנו עושים דברים מאוד יפים ולא נופלים גם מול הגדולות. אנחנו מרוצים מהדרך שבה אנחנו משחקים ויכולים לעשות עוד דברים יפים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully