וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת בכורות: אנסו ומודריק פתחו, צ'לסי סיימה ב-0:0 נגד פולהאם

הרכש היקר בתולדות פרמיירליג ערך בכורה, גם האוקראיני פתח והוחלף במחצית על ידי מדואקה ששיחק גם כן לראשונה, אך המהפכה לא עזרה, האברץ החמיץ והדרבי בסטמפורד ברידג' הסתיים בתיקו שהותיר את הבלוז עם ניצחון בודד בשישה מחזורים. סולומון עלה מהספסל

תקציר: צ'לסי - פולהאם 0:0/ספורט1

חלוץ ההעברות של ינואר הסתיים בקול תרועה רמה עם ההעברה היקרה בתולדות הכדורגל הבריטי כאשר צ'לסי הנחיתה את אנסו פרננדס מבנפיקה תמורת 121 מיליון יורו, והערב (שישי) הארגנטינאי הצעיר כבר עלה בהרכב בדרבי הלונדוני שפתח את המחזור ה-22 בפרמיירליג. לפחות בינתיים, כגודל הציפייה כך גם האכזבה, כי צ'לסי על שלל כוכביה החדשים נפרדה ב-0:0 מול פולהאם ונותרה עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים, רק במקום התשיעי - שתי נקודות מתחת לפולהאם השישית.

צ'לסי, כידוע, סיימה את ינואר עם השקעה חסרת תקדים של 288 מיליון ליש"ט רק בארבעת השבועות האחרונים ובהרכב שלה פתח היום לראשונה גם מיכאילו מודריק, אבל האוקראיני היה חלש במיוחד והוחלף כבר במחצית על ידי נוני מדואקה - הרכש מפ.ס.וו שערך גם הוא הופעת בכורה.

שחקן נוסף שפתח ב-11 של גרהאם פוטר הוא ריס ג'יימס ששב מפציעה, אבל המהפכה בהרכב לא הספיקה כדי להכניע את הקוטג'רס, אצלם בלט וויליאן שכיכב בעברו בסטמפורד ברידג'. הברזילאי הוחלף רבע שעה לסיום על ידי מנור סולומון, שבהחלט הורגש וסייע לקוטג'רס לסחוט נקודה יקרה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה.

אנסו פרננדס, קשר צ'לסי. Marc Atkins, GettyImages
האיש ו-121 מיליון היורו. אנסו פרננדס/GettyImages, Marc Atkins
שחקן פולהאם מנור סולומון עם שחקן צ'לסי טיאגו סילבה. רויטרס
רבע שעה בברידג'. מנור סולומון/רויטרס

מהלך המשחק

רק לאחר 20 דקות בהתמודדות נרשמה הזדמנות ראשונה במשחק כאשר טיאגו סילבה שלח כדור ארוך לעברו של האברץ, שמצא את עצמו באחד על אחד מול לנו, אך השוער הגרמני הדף מצוין ולאחר מכן גם הונף הדגל לנבדל על ידי הקוון. חמש דקות חלפו והייתה זו פולהאם שכמעט עלתה ליתרון, אבל קפה הגיב מצוין לבעיטה של פריירה מחוץ לרחבה והדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-32 צ'לסי הייתה יכולה לעלות ליתרון כאשר מאונט בכדור רוחב מצא את האברץ לבדו ברחבה, והפעם הגרמני לא היה בנבדל כמובן, אבל הוא גלש לכדור, הגיע בקושי בשנייה האחרונה ושלח אותו מעל השער. גם בתחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה האברץ מצא את עצמו לבדו מול לנו וכבר הכניע את השוער, אבל הכדור שהקפיץ מעליו פגש את עמוד השער ולא נכנס.

מודריק, שפתח לראשונה, סיים את דרכו במפגש כבר אחרי 45 דקות, כי מההפסקה הוא לא חזר ומי שעלה במקומו להופעת בכורה הוא נוני מדואקה. בדקה ה-50 בחנו שופטי המסך אם לפריירה לא מגיע כרטיס אדום בעקבות פגיעה בקוקורייה, והחליטו שהצהוב שנשלף לעברו מספיק במקרה זה לשמחת הקוטג'רס. בדקה ה-69 האורחת גם כמעט עקצה במתפרצת, אבל הרוחב של וויליאן אילץ את דקורדובה-ריד לבעוט מזווית קשה וקפה היה במקום, וכעבור דקה מיטרוביץ' ניסה להבקיע מהחצי כשזיהה שקפה מחוץ לשער, אבל הספרדי חזר בזמן וקלט.

פרננדס לא הורגש יתר על המידה, אבל בדקה ה-72 יושבי הסטמפורד ברידג' זכו לראות עד כמה מוכשר הארגנטיני הצעיר, על אף שניסיון יומרני שלו להבקיע ממרחק הסתיים בכך שהכדור המפתיע הסתובב סנטימטרים ליד הקורה. בדקה ה-75 עלה מהספסל מנור סולומון על חשבונו של וויליאן, אקס צ'לסי שזכה למחיאות כפיים מיושבי הסטמפורד ברידג'. הרגע הכי גדול הגיע בדקה ה-79, כאשר גם דטרו פופאנה הכניע את לנו, עקף אותו וגלגל לרשת, אבל רים היה במקום הנכון והרחיק מהקו. צ'לסי המשיכה ללחוץ, אבל ניסיון של סטרלינג עמוק בתוספת הזמן לא מצא את המסגרת וחרץ את גורל הבלוז. 0:0 בסיום.

חלוץ צ'לסי קאי האברץ מקפיץ מעל שוער פולהאם ברנד לנו. רויטרס
האברץ הכבר הכניע את לנו/רויטרס
חלוץ צ'לסי קאי האברץ מקפיץ מעל שוער פולהאם ברנד לנו. Justin Setterfield, GettyImages
הכדור נעצר בקורה/GettyImages, Justin Setterfield

משחקי יום שבת בפרמיירליג:

אברטון - ארסנל (14:30, ספורט1)
אסטון וילה - לסטר (17:00)
ברנטפורד - סאות'המפטון (17:00)
ברייטון - בורנמות' (17:00)
מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס (17:00, ספורט2)
וולבס - ליברפול (17:00, ספורט1)
ניוקאסל - ווסטהאם (19:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully