וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן: "לא חושב שאמבפה ייעדר נגדנו, אני מתכונן אליו כרגיל"

מאמן באיירן מינכן לא ממהר להאמין להודעה של פ.ס.ז' ("הייתה מעורפלת"), ומספר שמאנה לא יחזור בזמן למפגש. גווארדיולה התייחס לראשונה לשחרור קאנסלו

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

באיירן מינכן הביסה באמצע השבוע 0:4 את מיינץ בגביע הגרמני ובכך עצרה רצף של שלוש תוצאות תיקו רצופות שעלו לה בשש נקודות בונדסליגה, דבר מאוד לא שכיח בבוואריה. ביום ראשון היא תתארח אצל וולפסבורג בידיעה שזה משחק שהיא עשויה להתייצב אליו כשהיא כבר לא בפסגה, אך כמובן שבמקרה כזה תוכל לכבוש אותה מחדש אם תנצח את הזאבים.

בינתיים, היום (שישי) ערך המאמן יוליאן נאגלסמן את מסיבת העיתונאים המסורתית ובה הפתיע כשנשאל מהי דעתו בנוגע להיעדרותו הצפויה של קיליאן אמבפה לפחות מהמפגש הראשון בין הקבוצות בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד פחות משבועיים בעיר האורות. כידוע, אמבפה סובל ממתיחה שאמורה להשבית אותו לכשלושה שבועות, כפי שגם פריז סן ז'רמן אישרה, אולם בבאיירן מינכן לא ממהרים לקנות את זה.

חלוץ פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, מטופל אחרי פציעה. SYLVAIN THOMAS/AFP, GettyImages
נאגלסמן נערך אליו. אמבפה הפצוע/GettyImages, SYLVAIN THOMAS/AFP

"ההודעה של פריז סן ז'רמן הייתה מעורפלת", טען נאגלסמן, "אני לא חושב שהוא ייעדר מהמשחק ובגלל זה אני מכין את עצמי למפגש עם אמבפה, כאילו הכל רגיל", אמר המאמן. אגב, נאגלסמן באותה מסיבת עיתונאים גם התייחס לכוכב הפצוע שלו, סאדיו מאנה, עליו אמר: "הוא כבר לא סובל מכאבים, הדברים מתנהלים כשורה, אבל הוא בהחלט יחמיץ את המשחק הראשון נגד פריז סן ז'רמן. אני מצפה שהוא יחזור באמצע פברואר או לקראת סוף החודש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני באיירן מינכן חוגגים עם ז'ואאו קאנסלו. רויטרס
"רצינו שז'ואאו יהיה מאושר". קאנסלו במדי באיירן/רויטרס

מסיבת עיתונאים נוספת נערכה היום במנצ'סטר, שם פפ גווארדיולה התייחס לראשונה להחלטה לשחרר את ז'ואאו קאנסלו בהשאלה לבאיירן מינכן. בניגוד לדיווחים באנגליה שמערכת היחסים בין גווארדיולה למגן הפורטוגלי עלתה על שרטון, ובדומה לדברי קאנסלו, אמר מאמן הסיטיזנס: "הוא שחקן יוצא מן הכלל וזו הסיבה שבאיירן מינכן רצתה אותו. לא אגיד עליו מילה רעה, כולם מכירם את מוסר העבודה שלו, היכולות שלו, התשוקה שלו. הכל קרה יום או יומיים לפני סגירת החלון, והוא פשוט רוצה לשחק בשנייה ובכל דקה בכל משחק, אבל אחרי המונדיאל החלטתי לשנות סגנון משחק ואהבתי את מה שראיתי, וזה הוביל לכך ששחקנים אחרים שיחקו.

"הוא התאמן מצוין ובשנים האחרונות הוא היה אחד השחקנים ששיחקו הכי הרבה, אז כדי שהוא יהיה מאושר ויוכל לשחק, החלטנו לאפשר לו לעזוב. אני מאחל לו את כל ההצלחה בארבעת החודשים הקרובים ולא יודע מה יהיה בעונה הבאה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully