וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס אשם באונס? התגובה של אשתו מרמזת לא מעט

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 16:09

עולמו קורס עליו: אחרי שהטענות שלו קורסות בבית המשפט והראיות מתחזקות, בספרד מדווחים שאשתו של הברזילאי ביקשה להתגרש ממנו כי היא "לא מטילה ספק בעדות של המתלוננת". מדוע?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

דני אלבס, הכדורגלן הברזילאי שרשם קריירה עשירה בברצלונה, עובר ימים קשים ומטלטלים. הוא נעצר ב-20 בינואר בחשד לאונס, ונמצא בכלא ללא ערבות כשהוא ממתין למשפט אחרי שהואשם בתקיפה מינית לכאורה שבוצעה במועדון הלילה סאטון בברצלונה ב-30 בדצמבר.

צוות עורכי הדין של אלבס הגיש השבוע ערעור לסיום המעצר המונע, אשר נתקבל על ידי השופט שטען ש"יש הרבה יותר ממספיק ראיות" כדי לאשר שדני אלבס היה מעורב באונס.

הכדורגלן דני אלבס. Mohamed Farag, GettyImages
משלם את המחיר. אלבס/GettyImages, Mohamed Farag

השחקן בן ה-39 נמצא באגף 2, שם הוא חולק תא עם אסיר ברזילאי בשם קוטיניו, שהיה בעבר שומר הראש של רונאלדיניו. על פי הדיווחים הוא נמצא באגף עם נאשמים בהטרדה מינית של ילדים.

לאחרונה דווח שקבוצתו לשעבר פומאס רואה בהתנהגותו "הפרה חמורה" של החוזה עמו, ודורשת מדני אלבס פיצוי של מיליוני דולרים על כך שנאלצה לפטר אותו. במקביל נטען שאשתו ג'ואנה סאנז החליטה להתגרש ממנו, אחרי ההאשמות. יש לציין כי אלבס טוען במסגרת ההגנה שלו שבהתחלה שיקר וטען שלא היה לו כל קשר עם המתלוננת מאחר שלדבריו "לא רצה שבת הזוג שלי תדע שהייתי לא נאמן לה".

על פי הדיווחים בספרד, כעת לא רק שאשתו יודעת שהוא לא היה נאמן, אלא אף מזהה בו צד אפל, לכאורה. בספרד טוענים שג'ואנה "לא מטילה ספק בעדות של המתלוננת", אולי בעקבות ניסיון עבר שלה והיכרות עם אלבס, ובכל אופן רוצה להיפרד.

עוד בוואלה!

לצד עברייני מין בילדים, דני אלבס מדבר לראשונה מהכלא: "כלום לא מפחיד אותי"

לכתבה המלאה
ג'ואנה סאנז, בת הזוג של דני אלבס. אינסטגרם, joanasanz, אתר רשמי
עוזבת? סאנז/אתר רשמי, אינסטגרם, joanasanz

מחקה עשרות תמונות איתו מהאינסטגרם. סאנז

לפני מספר ימים היא מחקה את כל התמונות שלה עם אלבס מחשבון האינסטגרם (מלבד 11), וכעת מדווחים בספרד: ג'ואנה התקשרה אליו לכלא וביקשה להיפגש עמו, אבל הוא סירב! על פי הדיווח "דני אלבס אמר לג'ואנה שהוא יודע שהיא החליטה להתגרש ממנו, אבל הוא לא רוצה לאבד אותה ושהוא אוהב אותה מאוד".

היא מסרבת לדבר עם התקשורת ופרסמה לאחרונה הצהרה באינסטגרם כדי להבהיר את הסטטוס האמיתי של מערכת היחסים שלה עם דני אלבס. "אני רוצה להבהיר שהמידע האחרון על דברים שאמרתי הוא שקרי לחלוטין. לא יצרתי קשר עם אף תקשורת או עיתונאי ספציפי. כשיהיה לי מה לומר, אני, ג'ואנה סאנז, אעשה זאת באמצעות הצהרה ברשתות החברתיות שלי. כל השאר ספקולציות. אני מעריכה את הדאגה, אבל כרגע מתנהל תהליך שראוי לא להרעיל", שיתפה הדוגמנית עם יותר מ-934 אלף עוקבים שלה באינסטגרם.

לפי הצהרת הקורבן, שהשופט החוקר ראה בה כ"אלימה ומתמשכת", השחקן הכריח אותה להיכנס לשירותים בחדר פרטי במועדון הלילה סאטון בברצלונה בלילה שבין ה-30 ל-31 בדצמבר.

לאחר שינוי החקיקה האחרון בספרד, העונשים על עבירות כאלה נעים בין ארבע ל-12 שנות מאסר.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully