וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי לא פוסל לשחק במונדיאל 2026, ומגלה: צופה כל הזמן בגמר מקטאר

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 9:22

אחרי שאמר ש-2022 יהיה המונדיאל האחרון שלו, כוכב ארגנטינה טוען שאולי ישחק גם בטורניר הבא וישבור את כל השיאים. וגם: על המתיחות עם אמבפה והסרטונים שמרגשים אותו עד היום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

ליאונל מסי לא פוסל לשחק במדי נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2026, אבל הודה שהגיל יקשה עלין לקחת חלק בטורניר. מסי, שימלאו לו 39 במהלך המונדיאל הבא, אמר בשנה שעברה שהטורניר בקטאר יהיה האחרון שלו. עם זאת, על רקע העובדה שארגנטינה זכתה בתואר היקר, מסי כעת אומר שהוא פתוח לאפשרות לשחק בטורניר שיהיה בארצות הברית, קנדה ומקסיקו בעוד שלוש שנים.

"בגלל הגיל יהיה קשה להגיע ל-2026", אמר מסי בריאיון ב"אולה" הארגנטינאי. "אני אוהב לשחק כדורגל וכל עוד אני מרגיש שאני בכושר טוב ונהנה מזה, אני הולך להמשיך בזה. כרגע נראה שיש עוד הרבה זמן עד למונדיאל הבא, אבל זה תלוי באיך הקריירה שלי תתקדם".

גם מאמן ארגנטינה ליונל סקאלוני תומך במהלך. "אני חושב שמסי יכול להגיע למונדיאל הבא", אמר סקאלוני לרדיו הספרדי Calvia FM בחודש שעבר. "זה יהיה תלוי מאוד במה שהוא רוצה ומה יקרה לאורך זמן, שהוא ירגיש טוב. הדלתות תמיד יהיו פתוחות. הוא שמח על המגרש, ועבורנו זה יהיה טוב".

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, עם גביע העולם במונדיאל 2022. רויטרס
נהנה היום מהסרטונים יותר משנהנה ברגע האמת. מסי/רויטרס

מסי כבר מחזיק בשיא ההופעות במונדיאל לאחר ששבר את השיא הקודם של לותר מתאוס הגרמני כששיחק את משחקו ה-26 בניצחון הדרמטי בגמר 2022 על צרפת. הוא גם אחד מחמישה שחקנים בלבד ששותפו בחמישה מונדיאלים שונים.

אם ישחק גם ב-2026 תהיה לו הזדמנות להיות מלך השערים של המונדיאל בכל הזמנים. אחרי שכבש 7 פעמים בקטאר כדי להוליך את ארגנטינה לזכייה שלישית שלה במונדיאל, יש לו כעת 13 שערים בסך הכל בטורניר, שלושה מאחורי השיאן מירוסלב קלוסה הגרמני.

עוד בוואלה!

ההתכתבויות של בכירי ברצלונה: "מסי עכברוש, גמד הורמונלי שהפך לדיקטטור"

לכתבה המלאה
גמר מונדיאל 2022: שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אמבפה, עם שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
לא מדברים על זה. מסי ואמבפה/רויטרס

מסי כבש פעמיים בגמר גביע העולם בדוחא במהלך ה-3:3 הבלתי נשכח מול צרפת בגמר. "ראיתי את הגביע שם, כל כך קרוב, שממש נמשכתי להיות לידו, לגעת בו, לנשק אותו. זו הייתה הרגשה כל כך מרגשת לומר 'זה נגמר'", אמר מסי על הנפת הגביע.

"עד היום זה נשאר רגע כל כך מרגש. גם כשאני רואה את זה עכשיו, אני נהנה מזה יותר ממה שנהניתי באותו רגע. מאז הדברים נרגעו, אז זה יותר מרגש אותי. אני רואה הרבה סרטונים עכשיו ברשתות החברתיות".

חברו של מסי לפ.ס.ז', קיליאן אמבפה, סיים בצד המפסיד בגמר, למרות שכבש שלושער, וכוכב ברצלונה לשעבר, שחווה בעצמו הפסד בגמר גביע העולם ב-2014, הודה שהשניים לא דיברו על הגמר הזה עד היום. "דיברנו קצת על המשחק, על החגיגות. אבל זהו", אמר מסי. "במקרה הייתי בצד השני, הפסדתי בגמר, ואז לא רציתי שום דבר מהדיבורים האלה. בגלל זה אני לא רוצה להעלות את הנושא, אבל אין לי בעיות עם קיליאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully