וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתכתבויות של בכירי ברצלונה: "מסי עכברוש, גמד הורמונלי שהפך לדיקטטור"

בתכתובות של ברתומאו ואנשיו שהגיעו לידי המשטרה במסגרת פרשת "בארסה גייט", נחשפת האיבה בין ראשי המועדון לכוכבים: "מסי חייב לקבוצה את כל חייו, פיקה בן זונה, נשחיר את תדמיתם בציבור"

חקירת פרשת "בארסה גייט", במסגרתה חשודים בכירים בברצלונה בהזמנת קמפיין פוגעני נגד כוכבי הקבוצה ברשתות החברתיות, עדיין נמצאת בעיצומה, וכעת נחשפים עוד ועוד פרטים שערורייתים ומביכים.

הבוקר (חמישי) חשפו ב"ספורט" הקטלאני תכתובות ווטסאפ בין בכירים במועדון כולל הנשיא דאז ז'וספ מריה ברתומאו, בהן הם מגדפים ומקללים את השחקנים המובילים במועדון וקוראים לפעול נגדם.

באחת השיחות מצוטט רומן גומס פונטי, ראש המחלקה המשפטית של ברצלונה בזמנו, שמכנה את ליאו מסי וג'רארד פיקה בכינויים קשים. אותו גומס פונטי הדליף כביכול כעבור זמן קצר את החוזים של מסי ופיקה לעיתונות.

"הרעיון שאני חושב עליו הוא שנדליף לתקשורת את החוזים של השחקנים. ככה כולם יראו כמה מיליונים הם גורפים בכל שנה. נשחיר את התדמית של השחקנים בפני הציבור", כתב גומס פונטי לברתומאו, כשהאחרון ביקש רעיונות כיצד להפחית את שכר השחקנים לאור התפרצות הקורונה.

ליאונל מסי, ז'וספ מריה ברתומאו, ברצלונה. צילומים: AP, צילום מסך
ברתומאו לצד מסי/צילום מסך, צילומים: AP

"ז'וספ, באמת, אי אפשר להתנהג יותר יפה מאיך שהתנהגנו עם חולדת הביוב הזאת (מסי)", המשיך גומס פונטי. "המועדון נתן לו הכול והוא הפך לדיקטטור שקובע את מי נחתים, כמה ולמה. כל ההעברות והארכות החוזים נקבעים לפי טובתו האישית. אפילו את החוזים החדשים של לואיס סוארס וג'ורדי אלבה צריך להוסיף לחוזה של מסי. ומה עם העמלה על החוזה של אנסו פאטי (שרודריגו מסי, אביו של ליאונל, שימש באותה תקופה כסוכנו)? רודריגו לא יודע בכלל לקרוא את החוזה. הוא הביא סוחר סמים לפגישה, כדי שיעזור לו".

גומס פונטי כתב לבסוף: "סוחטים אותנו בגסות, כל עובדי ההנהלה סובלים מהגמד ההורמונלי הזה (מסי) שחייב לברצלונה את כל החיים שלו. הוא הפך למי שהוא בזכותנו, אבל עכשיו שהמציאות קשה בגלל הקורונה, הוא שולח הודעות ומבקש לא לגעת בשכר שלו ושל חבר שלו סוארס, אבל להפחית בשכר של כל השאר".

אחרי התבוסה המפורסמת 8:2 לבאיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, כתב גומס פונטי בקבוצת הווטסאפ של חברי ההנהלה: "חייבים לזרוק את הבן זונה הזה", כשהוא מתכוון לג'רארד פיקה, ותוקף את סרג'יו בוסקטס שסירב לקצץ בשכרו. "לשחקנים כמוהו אין ערך בשוק ואי אפשר להעביר אותם לאף קבוצה. צריך להעיף אותו עם פיצוי מינימלי, ולשכוח שהוא עבר בכלל במועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully