וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד סוערת: פרשן ESPN הצדיק את העבירה הברוטאלית על ויניסיוס

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 11:06

האם "מגיע לו"? זעם בספרד על דברי הפרשן הארגנטינאי. חשש בריאל: בנזמה ומיליטאו נפצעו והוחלפו מול ולנסיה, אך הפציעה של הבלם חמורה יותר. אנצ'לוטי: "זה מה שקורה כשמשחקים בכל שלושה ימים". ויניסיוס וסבאיוס סחטו שבחים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

ריאל מדריד ניצחה אומנם 0:2 אמש את ולנסיה בברנבאו וצימקה בחזרה את הפער מברצלונה לחמש נקודות בפסגה. אלא שעם כל הכבוד לשלוש הנקודות הדי צפויות מול היריבה החלשה, קרלו אנצ'לוטי יצא מהמשחק הזה מודאג בעקבות הפציעות של שני שחקני מפתח כמו קארים בנזמה ואדר מיליטאו, שהוחלפו במהלך המשחק בגלל מתיחות.

החלוץ והבלם יעברו בדיקות במהלך היום, אך נראה כי הפציעה של הברזילאי היא חמורה יותר ובכל מקרה אין סכנה לגביהם לקראת המשחק החשוב ביותר מול ליברפול בליגת האלופות בעוד פחות משלושה שבועות.

אדר מיליטאו, ריאל מדריד. רויטרס
לא נראה טוב. אדר מיליטאו אחרי הפציעה אמש/רויטרס

אנצ'לוטי התייחס לכך ואמר: "נראה שמיליטאו לא ישחק ביום ראשון (מול מאיורקה). לגבי בנזמה המצב יותר בשליטה, הוצאתי אותו כאמצעי זהירות. זה מה שקורה כשאתה משחק כל שלושה ימים בלי זמן להתאושש".

על המשחק של קבוצתו: "היה מאוד חשוב לשמור על שער נקי. היה משחק הגנה טוב של כולם, אנחנו יכולים לעשות דברים נהדרים העונה".

דני סבאיוס, שממשיך לקבל קרדיט בהרכב ולממש חלק מהתקוות שתלו בו, אמר: "יש לי הזדמנות להמשכיות, כבר שלושה משחקים שאני פותח וזה טוב. אני חייב ללמוד מטוני (קרוס) ולוקה (מודריץ'). בתקווה שתהיה לי קריירה ארוכה ומפוארת כמו שלהם".

גם אנצ'לוטי החמיא לסבאיוס כשאמר: "הוא ממש טוב, כולם מבחינים בזה. לגבי הארכת החוזה שלו? נדבר על זה עם ההנהלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עימות בין שחקני ולנסיה לשחקני ריאל מדריד אחרי העבירה הגסה על ויניסיוס. רויטרס
משגע הגנות, אז מה שמגיע לו? ויניסיוס/רויטרס
ויניסיוס, ריאל מדריד. רויטרס
ויניסיוס, ריאל מדריד/רויטרס

טיבו קורטואה אמר כי חברו לריאל מדריד, ויניסיוס, זקוק להגנה נוספת מהשופטים אחרי שהברזילאי היה קורבן לתיקול פראי של גבריאל פאוליסטה מוולנסיה. גבריאל ספג כרטיס אדום ישיר בעקבות העבירה הברוטאלית.

"אנחנו חייבים להגן על ויני," אמר קורטואה אחרי המשחק. "הוא מאוד אקספרסיבי על המגרש, הוא עובר שחקנים ומגנים לא אוהבים את זה".

"זו הטכניקה שלו, זו דרך המשחק שלו", הוסיף קורטואה. "אנחנו צריכים את ויניסיוס ככה כדי לפתוח הגנות, אני חושב שבעטו בו הרבה והיום אני שמח שהשופט היה אמיץ מספיק כדי להרחיק את [גבריאל]. הכדור היה רחוק, זו הייתה חייבת להיות הרחקה".

מנגד, מי שהרגיז את אנשי ריאל מדריד היה הפרשן הארגנטינאי של ESPN, מריו קמפס, שלכאורה הצדיק את העבירה על וינסיוס: "אם הבעיטה הייתה נכנסת הוא היה שובר לו את הרגל... אמרתי את זה כבר, והסכימו איתי - ויניסיוס אוהב לשגע את השומרים שלו, ויהיו כאלה שלא מוכנים לסלוח לו על זה".

השער של ויניסיוס היה ה-50 שלו עבור ריאל מדריד, במשחקו ה-200 במועדון. "הרמה הפיזית שלו מרשימה", אמר אנצ'לוטי. "הוא שחקן שסובל הרבה. במחצית השנייה הוא עשה יותר ריצות בלי כדור, נכנס מאחורי ההגנה, זה עושה את ההבדל. היריבים מסיימים את המשחק מולו מותשים. הוא ממשיך לנסות ולנסות, הוא לא עוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully