וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הראינו אופי, אי אפשר לוותר על משחקים ביורוליג"

עודכן לאחרונה: 3.2.2023 / 0:08

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה אחרי הניצחון בוולנסיה: "היה הרבה תסכול במחצית הראשונה". בולדווין: "היה לי משחק דוחה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

כמה שזה היה קשה, אבל ככה מתוק: יומיים אחרי ההפסד בברצלונה, מכבי תל אביב גברה 93:94 על ולנסיה במשחק מורט עצבים וצמוד מאוד. הקבוצה של קטש לא נראתה טוב במחצית הראשונה, אבל התפוצצה ברבע השלישי והפכה את המשחק. ברבע הרביעי ולנסיה חזרה מהקבר, אבל הארפר החטיא זריקת עונשין קריטית והצהובים חגגו ניצחון חשוב מאוד בסופו של דבר.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול שחקן ולנסיה כריס ג'ונס. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצטיין למרות בעיית העבירות. בולדווין/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב

"שיחקנו נגד קבוצה בקצב מאוד גבוה, במחצית הראשונה היינו צעד אחד אחריהם בכל מהלך והיה הרבה תסכול. אמרנו זה לזה להישאר ביחד", אמר קטש לאחר המשחק, "במחצית השנייה אי אפשר היה להישאר עם אותו הרכב 20 דקות, האטנו אותם עם ההרכבים הגדולים. גם אצלם היו הרכבים שמולם היה לנו יותר קל והרכבים יותר מסוכנים. אני שמח בעיקר על האופי, ירדנו למחצית במצב מנטלי פחות טוב ואמרנו להרים את הראש, זה מה שמחזיק אותנו".

"מתחילת העונה אנחנו מקבלים דברים אדירים מג'ון דיברתולומיאו ובונזי קולסון, אבל לא רק מהם. במחצית השנייה הראינו הרבה אופי. כשאימנתי את הנבחרת ניצחנו באולם הזה את ספרד אחרי פיגור 18, אז האמנו שגם עכשיו אפשר לנצח. אי אפשר לוותר על משחקים ביורוליג, מקווה שהחזרה של לורנזו בראון תעבור חלק".

ווייד בולדווין, שהצטיין בניצחון, דווקא לא אהב את המשחק שלו: "זה היה דוחה. היתה לי הופעה דוחה, אבל אני חייב לתת הרבה קרדיט לחברים שלי. השגנו ניצחון חוץ חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully