וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה הלך לטובתה: מכבי תל אביב השיגה 93:94 דרמטי בוולנסיה

אחרי כל כך הרבה מפחי נפש מחוץ ליד אליהו, הצהובים שרדו מותחן מורט עצבים בדרך לניצחון החוץ השלישי העונה. בולדווין, קולסון ודיברתולומיאו להטו, ג'ונס החטיא על הבאזר, וקטש השיג ניצחון קריטי על יריבה ישירה בקרב על הטופ 8

זה היה קשה, מותח ומורט עצבים, אך בניגוד להפסד לברצלונה לפני יומיים, הפעם זה נגמר לטובתה. אחרי כל כך הרבה מפחי נפש מחוץ ליד אליהו, שעוד עלולים לעלות לה ביוקר בתום העונה הסדירה, מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות החשובים של העונה כשגברה 93:94 על ולנסיה. מעבר לכך שמדובר בניצחון חוץ שלישי בלבד, מדובר בניצחון שני של הצהובים העונה על קבוצה המסתמנת כיריבה ישירה בקרב על הטופ 8.

דווקא אחרי פתיחה טובה ושליטה בצבע, ההגנה הצהובה שוב התפוררה ונתנה לכתומים לחגוג. בהמשך השני החלו להיכנס גם השלשות (תשע כאלה עד ההפסקה), ו-ולנסיה הוליכה 45:55 במחצית. עם החזרה מההפסקה בא טוויסט מדהים בעלילה. ג'ון דיברתולומיאו, אולי באחד הרבעים המדהימים שלו בקריירת היורוליג, צלף לא פחות מארבע פעמים מחוץ לקשת באותן עשר דקות ויחד עם ווייד בולדווין הפך ל-67:77. הצהובים הספיקו לזרוק לפח את היתרון עוד לפני סיום הרבע, אותו חתמו ביתרון 78:79 בלבד.

הרבע השלישי היה רק פתיח למותחן שהביא הרבע האחרון. מכבי תל אביב כבר הובילה בשבע נקודות, אך האקס כריס ג'ונס השווה בדקה האחרונה. בולדווין קבע 92:94 כשנותרו עוד 24 שניות, ביצע עבירה על ג'ארד הארפר, אך למזלו היריב קלע רק זריקה אחת מהקו. בולדווין הספיק לאבד כדור ולהעניק לכתומים הזדמנות נוספת להפוך, אך ג'ונס החטיא זריקה קשה ועודד קטש סוף סוף הרשה לעצמו לחייך. בולדווין הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, דיברתולומיאו הוסיף 17, כמו בונזי קולסון שהוסיף גם 12 ריבאונדים. ג'ארד הארפר הוביל את ולנסיה עם 20, אך כאמור גם החטיא את הזריקה המכריעה.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 19, בונזי קולסון (12 ריבאונדים) וג'ון דיברתולומיאו 17 כ"א, ג'רל מרטין 10, ג'וש ניבו 9, רומן סורקין 6, ג'יילן אדאמס וסולימאן בריימו 5, יפתח זיו 4, רפי מנקו 2. שותף ולא קלע: דארן היליארד.

קלעו לוולנסיה: ג'ארד הארפר 20, קלמן פרפליץ' 15, חיימה פראדייה וכריס ג'ונס 13 כ"א, ג'ונה רדבאו 11, קייל אלכסנדר 6, ג'וזפ פוארטו 5, ג'סייל ריברו 4, שאנון אוואנס ו-ויקטור קלאבר 3 כ"א. שותף ולא קלע: ג'יימס ווב.

אוהדי מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
ראו ניצחון. אוהדי מכבי תל אביב/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול שחקן ולנסיה ג'ארד הארפר. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניצחון קריטי למכבי תל אביב. בולדווין/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1: ולנסיה החלה את המשחק עם שלשה של ג'ארד הארפר מהפינה, אך מאז החטיאה שלושה ניסיונות נוספים מחוץ לקשת. ג'וש ניבו הטביע ולאחר מכן הפך מהקו ל-3:4. מכבי תל אביב המשיכה ללכת לצבע, כאשר ג'יילן אדאמס, ג'רל מרטין ובונזי קולסון הגדילו ל-5:12. הכתומים הקטינו ל-12:10 ואז ווייד בולדווין ירד לספסל עם שתי עבירות. הארפר הפך עם שלשה ועבירה, אך הוא לא דייק מקו העונשין והריצה נעצרה ב-0:8. ולנסיה המשיכה לחגוג על ההגנה המתפוררת של יריבתה, חיימה פראדייה קלע שלושה סלים בצבע והגדילאת הפער, רומן סורקין הקטין ל-28:24 בתום הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב ג'יילן אדאמס מול שחקן ולנסיה קייל אלכסנדר. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים החלו טוב, ואז ההגנה התפוררה. אדאמס/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 2: סולימאן בריימו עלה לראשונה על הלוח, ג'ון דיברתולומיאו צימק עם שלשה והאקס כריס ג'ונס קבע 29:32 כתום. בריימו פספס הזדמנות להשוות מהקו, קלמן פרפליץ' ניצל את העובדה שההגנה השאירה אותו חופשי לחלוטין וצלף שתי שלשות - 36:43 לוולנסיה. ג'ונה רדבאו המשיך לצלוף, וחשוב מכך, סחט מבולדווין עבירה שלישית. ג'סיאל ריברו נותר חופשי לחלוטין בצבע וקבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק - 39:49. אדאמס צימק ל-49:43, אך רדבאו קלע על הבאזר את השלשה התשיעית של קבוצתו במחצית, בדרך ליתרון 45:55.

ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרבע שלו. דיברתולומיאו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 3: ג'ון דיברתולומיאו החל את המחצית עם שלשה, קולסון הרים אלי הופ יפה לניבו שהקטין ל-57:50. דיברתולומיאו הוסיף שלשה נוספת, בולדווין קלע ארבע רצופות, חתם ריצת 4:16 מפתיחת הרבע והפך ל-59:61. בולדווין שבר שוויון עם שלשה, דיברתולומיאו שוב צלף מבחוץ והגדיל ל-61:69. בצד השני הארפר ניסה להחזיר, אך מי עם לא דיברתולומיאו השיב עם השלשה הרביעית שלו ברבע - 67:77. כמו שקרה בכל כך הרבה משחקי חוץ, גם הפעם הצהובים שמטו יתרון כשהספרדים רצו 0:8, הרבע הסתיים ב-78:79 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול שחקן ולנסיה כריס ג'ונס. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאני טיים בספרד. בולדווין מול ג'ונס/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 4: רפי מנקו פתח את הרבע המכריע עם הסל הראשון שלו שאושר בגין חסימה לא חוקית, חבריו פספסו מספר הזדמנויות מתחת לסל. ולנסיה נשארה בתמונה, שני סלים של בולדווין הגדילו ל-80:85. הלחץ גבר ובולדווין סיפק מספר החטאות רצופות, האורחת לא הענישה וקולסון קבע 82:89. ג'ונס עורר את המארחת עם שלשה, הארפר הוסיף עוד אחת מחוץ לקשת והיתרון הצהוב ירד ל-91:90 בלבד כשנותרה עוד דקה וחצי. ניבו דייק רק פעם אחת מהקו, ג'ונס קלע את שתי הזריקות שלו וקבע 92:92 41 שניות לסוף.

בולדווין חדר נהדר, קבע 92:94 והשאיר למארחת בדיוק 24 שניות. בולדווין ביצע עבירה על הארפר, שדייק רק בזריקה הראשונה והאורחת לקחה את הריבאונד ביתרון נקודה. בולדווין עבר את החצי ומסירה לא מדויקת עלתה באיבוד שהשאיר לוולנסיה 3.2 שניות. ג'ונס החטיא על הבאזר, ומכבי תל אביב חגגה 93:94 קריטי בסיום.

המשחק הבא של מכבי תל אביב יהיה במסגרת ליגת ווינר סל כשהצהובים יארחו את הפועל באר שבע (ראשון, 21:00), ולאחר מכן ייפגשו בבית את הכוכב האדום בלגרד (9.2, 21:05) במסגרת היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully