וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "הפתענו את עצמנו ברמת המוכנות, הכל עובד טוב"

יושב ראש הפועל תל אביב בתכנית הספורט של 103fm: "העובדה שיש לנו כבר שש פעמים MVP של המחזור, מראה שיש המון כישרון בכל הקבוצה"

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

הפועל תל אביב המשיכה אתמול (רביעי) בעונה הנהדרת שלה עם ניצחון חמישי ברצף בכל המסגרות ב-60:78 על טרנטו במסגרת היורוקאפ.

לאחר המשחק, ולקראת המפגש עם הפועל חולון בשבת הקרובה, יושב ראש הקבוצה, רמי כהן, התראיין לתוכנית הספורט הערב (חמישי) של 103fm ואמר: "הניצחון אתמול היה חשוב מאוד, ואחת הבעיות העונה היא שכל משחק הוא חשוב מאוד. אצלנו הבית הוא קריטי, אז אי אפשר להגיד על אף משחק שהוא לא חשוב, וזה מה שהופך את זה למורכב. העובדה שיש לנו כבר שש פעמים MVP של המחזור באירופה, זה מראה שיש המון כישרון בכל הקבוצה וכל פעם מישהו אחר מתבלט. זה עוזר לנו לצלוח את הקשיים, וגם אם משחק לא טוב, יש מישהו שמרים רמה ולוקח את זה עליו - כך ממשיכים קדימה".

האזינו לריאיון עם רמי כהן

כהן הוסיף: "אחד הדברים הטובים בעונה הזאת הוא שאין זמן להסתכל אחורה, אז מביטים רק קדימה. מה שהיה אי אפשר לשנות וחבל, אבל נילחם על מה שנישאר. למדנו מקבוצות ישראליות אחרות וראינו שכל קבוצה שהחלה במסגרת אירופית, השנתיים הראשונות היו לה קשות. התכוננו לדברים שאנחנו לא מוכנים אליהם, אבל הפתענו את עצמנו ברמת המוכנות. עד כה, הכל עובד יופי".

יושב הראש האדום סיכם: "היו לנו גם שיחות אחרות בשנים הקודמות, ואני חייב לציין שהקהל שלנו השנה הוא באמת הצגה. מצד אחד, הוא בא עם כל האנרגיות, הדחיפה והליווי לכל מקום, ומצד שני, הכל קורה ללא תקלות. זה עושה אותי מרוצה וגאה. כל שלב הוא חשוב, אני רק מקווה שלא נשלם על השבועיים הרעים שהיו לנו באיזה שלב במהלך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully