וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שישי רצוף ביורוקאפ: 60:78 להפועל תל אביב בטרנטו

מחצית שנייה חד-צדדית הספיקה לאדומים, שקיבלו שיא עונתי מאונואקו (22, 8/8 ל-2) לפני המפגש עם מוליכת הבית גראן קנאריה

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

הפועל תל אביב ממשיכה לדהור: האדומים השיגו הערב (רביעי) ניצחון יורוקאפ שישי ברציפות, 60:78 בחוץ על טרנטו האיטלקית, שבוע לפני שהם מארחים את מוליכת בית ב' גראן קנאריה לקרב צמרת מסקרן.

זו הייתה תצוגה התקפית לא מבריקה מצד שחקניו של דני פרנקו, אולי בשל העובדה שג'ייקובן בראון לא בלט יותר מדי ובאופן כללי הקבוצה דייקה ב-4/14 מעבר לקשת, אבל בסך הכל יש למאמן סיבות להיות מרוצה. מעבר לעובדה שקבוצתו מחקה פיגור מוקדם של 8 נקודות והביאה לידי ביטוי את פערי הרמות במחצית השנייה, כשפתחה פער דו-ספרתי מקבוצת התחתית שאירחה את המשחק, צ'ינאנו אונואקו המשיך להציג מגמת שיפור ורשם שיא עונתי בנקודות בכל המסגרות, לצד אחוזים מושלמים לשתי נקודות.

בנוסף, ג'ורדן מקריי, שביום ראשון קלע את כל 24 הנקודות שלו בניצחון על עירוני נס ציונה במחצית השנייה ובהארכה, סיפק סוג של שחזור לכך הערב כשקלע 11 מ-15 הנקודות שלו אחרי ההפסקה, 9 מהן ממש בדקות שהפועל תל אביב בנתה בהן את היתרון שלא חמק מידיה עד הסיום.

שחקן הפועל תל אביב אקסבייר מנפורד. קובי אליהו
המומנטום נמשך. מנפורד/קובי אליהו

קלעו להפועל תל אביב: צ'ינאנו אונואקו 22, 8 ריבאונדים ו-3 חטיפות (8/8 ל-2), ג'ורדן מקריי 15, קסבייר מנפורד 11, בר טימור (8 ריבאונדים) וג'יילן הורד 7 כל אחד, ג'ייקובן בראון 6, גיל בני 4, תומר גינת וג'יי פי טוקוטו 3 כל אחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל תל אביב פתחה עם בר טימור, ג'ורדן מקריי, קסבייר מנפורד, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו, אולם המארחת החלה טוב יותר ועלתה ל-0:6 אחרי שתי דקות ול-4:12 אחרי ארבע דקות. אונואקו הוריד ל-14:10, ובתום הרבע הראשון בו דייקו האדומים ב-0 מ-2 מחוץ לקשת, הראה לוח התוצאות על 20:20.

רבע 2:

לוקה קונטי השיב את טרנטו ל-21:26. מנפורד הוריד ל-26:25, ג'ייקובן בראון השווה ל-30:30 וגיל בני העניק להפועל תל אביב יתרון ראשון - 34:35. האיטלקים הצליחו להפוך בחזרה וירדו להפסקה ב-37:40.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
דני פרנקו יכול להיות מרוצה/דני מרון

רבע 3:

אונואקו ומנפורד הגדילו את היתרון של הפועל תל אביב, מקריי התחמם עם 9 נקודות אחרי 4 בלבד בכל המחצית הראשונה והאדומים פתחו פער דו-ספרתי ראשון - 48:58. דייגו פלקאדורי וטוטו פוראי הורידו ל-58:51 עד סוף הרבע.

רבע 4:

הפועל תל אביב המשיכה להגדיל את היתרון, היריבה נותרה תקועה ונטולת כוחות בהתקפה והדקות האחרונות הפכו לגארבג' טיים בדרך ל-60:78 אדום בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully