וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ממשיכה לדהור, ריאל ניצחה במונאקו, פנרבחצ'ה טיילה

מוליכת היורוליג גברה 70:76 על האלופה אנאדולו אפס, הזוניה קלע 30 והוביל את הבלאנקוס ל-91:95, הופעה טובה של זוסמן ובלאט לא הספיקה לאלבה ברלין ב-101:86 בטורקיה. מדר יובש בניצחון פרטיזן בלגרד

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

המחזור ה-23 ביורוליג יינעל הערב (שישי) בתום שישה משחקים, אשר במרכזי מביניהם ניצחה המוליכה אולימפיאקוס את האלופה אנאדולו אפס. בקרב צמרת מרתק לא פחות, גברה ריאל מדריד על מונאקו.

שחקני אלבה ברלין. דני מרון
אלבה ברלין המשיכה להפסיד/דני מרון

פנרבחצ'ה - אלבה ברלין 86:101

הטורקים התאוששו מתבוסה ב-20 לאולימפיאקוס ביום שלישי ורשמו טיול קליל מול יריבה שהחזיקה רק מחצית אחת. ברבע השלישי ברחה פנרבחצ'ה ליתרון של 23 נקודות, בדרך לקטיעת רצף של שני הפסדים. נייג'ל הייז כיכב בשורות המנצחת עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ונתן מוטלי קלע 18. הישראלים של אלבה ברלין דווקא רשמו הופעה טובה: יובל זוסמן סיים עם 12 נקודות (3/3 לשתיים, 2/4 לשלוש) ב-18 דקות, בעוד תמיר בלאט רשם 11 ומסר 8 אסיסטים ב-24 דקות. זה לא מנע מאלופת גרמניה לספוג הפסד חמישי ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מריו הזוניה, ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
מריו הזוניה כיכב בניצחון ריאל מדריד על מונאקו/GettyImages, Sonia Canada

מונאקו - ריאל מדריד 95:91

הבלאנקוס גמלו לצרפתים על ההפסד בהארכה בסיבוב הראשון, והשיגו גם יתרון בהפרש הסלים הפנימי בין הקבוצות (מונאקו ניצחה בנקודה). היה זה קרב צמוד שבו הפער נשאר חד-ספרתי לאורך כל הדרך, ובסיומו ריאל מדריד השיגה ניצחון יורוליג שלישי רצוף שמשאיר אותה צמודה לאולימפיאקוס, בעוד המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות. מריו הזוניה כיכב עם 30 נקודות כולל 6 מ-10 לשלוש, לצד 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וגם שתי קליעות העונשין שסגרו עניין לטובת אלופת ספרד. דז'נאן מוסה הוסיף 14 נקודות, גבריאל דק תרם 13 ו-9 ריבאונדים. מייק ג'יימס בלט במונאקו עם 23 ו-7 אסיסטים, אלפא דיאלו רשם 15 נקודות.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ים מדר צפה מהצד בפרטיזן בלגרד נכנסת לשמינייה הראשונה/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ז'לגיריס - פרטיזן בלגרד 88:74

ז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו הנחילו לקבוצה הליטאית הפסד שלישי ברציפות שהוציא אותה מהשמינייה הראשונה בטבלה, ותפסו את המקום של ז'לגיריס שם, אחרי שהאריכו את רצף הניצחונות שלהם לשלושה. מי שלא זכה להיות מעורב בכך הוא ים מדר, שלא קיבל דקות משחק הערב בפרטיזן. יואניס פאפאפטרו הוביל את קלעי הקבוצה מבלגרד עם 17 נקודות, מתיאס לסור וקווין פאנטר הוסיפו 14 כל אחד. 17 היו גם לאיגנס בראזדייקיס בצד הירוק.

שחקני אולימפיאקוס. דני מרון
המומנטום החיובי של אולימפיאקוס נמשך/דני מרון

אולימפיאקוס - אנאדולו אפס 70:76

מוליכת הטבלה המשיכה לדהור וחיברה ניצחון חמישי ברציפות על חשבונה של אלופת היבשת בשנתיים האחרונות, שהתעוררה מאוחר מדי ולא הצליחה לצאת מהבור הגדול אליו נכנסה במהלך המשחק. אולימפיאקוס עלתה ל-6:18 כבר ברבע הראשון, ברבע השני ההפרש כבר הגיע ל-15 ולאחר ההפסקה צעדה אלופת יוון ביתרון שיא, 43:59. באותו שלב התחילו אלייז'ה בריאנט, שיין לארקין ובריאנט דאנסטון לנסות לנגוס בהפרש, אבל רק צימקו אותו ל-4 נקודות. סשה וזנקוב המצוין הוביל את קלעי המנצחת עם 23 נקודות, מיכאליס לונציס סייע עם 13, שאקיל מקיסיק ומוסטפה פאל תרמו 10 כל אחד. ארבעה שחקנים באנאדולו קלעו 10 נקודות: בריאנט, לארקין, ואסילייה מיציץ' ורודריג בובואה.

מקס היידיגר, שחקן באסקוניה. Roberto Finizio, GettyImages
מקווה להופעה יותר מוצלחת מהבכורה. היידיגר נגד מילאנו/GettyImages, Roberto Finizio

באסקוניה - פנאתינייקוס 90:95

באסקוניה ניצלה את הביקור של קבוצת התחתית מיוון כדי להתאושש מתקופה לא מוצלחת, שכללה חמישה הפסדים בששת המחזורים הקודמים. דווקא פנאתינייקוס הייתה זו שפתחה יותר טוב ועלתה ל-4:16 מוקדם, אבל עד ההפסקה השליטה עברה לחלוטין לצד הספרדי והמארחת סיימה את המחצית ביתרון 38:52. ברבע השלישי המשחק כבר הפך לגארבג' טיים והירוקים רק הצליחו למזער נזקים עד הסיום. מרקוס הווארד הוביל את קלעי באסקוניה עם 24 נקודות, כאשר מקס היידיגר, אחרי בכורה פושרת של 0 נקודות ו-2 אסיסטים ב-9 דקות נגד מילאנו ביום שלישי, סיפק הפעם 3 נקודות ו-6 אסיסטים ב-16 דקות על הפרקט. בפאו בלט דריק וויליאמס עם 19 נקודות.

דניאל האקט, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
וירטוס של האקט יוצאת לצרפת/GettyImages, Roberto Finizio

וילרבאן - וירטוס בולוניה 77:64

שחקניו של סרג'יו סקאריולו לא התקשו לרשום בצרפת את ניצחונם השלישי בארבעה מחזורים, שהשאיר אותם במרחק של משחק אחד מהמקום השמיני, כאשר הוותיק ביותר בחבורה היה זה שהראה את הדרך. מרקו בלינלי צלף 21 נקודות לזכות וירטוס, שהחזיקה ביתרון לאורך כל הדרך מלבד רגעים ספורים ברבע הראשון. אייזיאה קורדינייה וטוקו שנגליה הוסיפו 10 כל אחד. בווילרבאן בלט ננדו דה קולו, עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים.

אחרי המחזור ה-24 שייפתח ביום רביעי, היורוליג תצא לפגרה של שבוע אחד לטובת משחקי הגביע במדינות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully