וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון יודע שהמשחק עלול לרדוף את הפועל חולון: "זה הפסד קשה"

אחרי הדרמה מול הפועל ירושלים, הסגולים הידרדרו למאזן 2:0 וזקוקים לקאמבק מרשים כדי להישאר בתמונת העלייה לרבע גמר ליגת האלופות. בשבת מחכה להם הפועל תל אביב בזירה המקומית

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

בשנתיים האחרונות, כשהפועל חולון עברה את הטופ 16 בליגת האלופות, מאזנה היה 2:4. אלא שב-2021 היא ספגה את ההפסד השני במחזור השישי והאחרון, ואשתקד זה קרה לה במחזור הרביעי. הפעם, כך נראה, המשימה תהיה קשה בהרבה: היא עומדת על 2:0, אחרי ההפסד הביתי 65:63 אמש (רביעי) להפועל ירושלים.

"זה הפסד קשה", הודה כריס ג'ונסון. "שיחקנו נגד הקבוצה ההגנתית הכי טובה בליגת האלופות, ובעצמנו עשינו עבודה טובה בהגנה וגרמנו לה לקלוע רק 65 נקודות. אבל גם ירושלים עשתה עבודה טובה, ואנחנו התקשינו. היא נלחמה בצורה חזקה והשיגה את הניצחון".

כריס ג'ונסון, הפועל חולון. דני מרון
העפלה תהיה משימה קשה. כריס ג'ונסון/דני מרון
ג'ו רגלנד, הפועל חולון. דני מרון
עם הגב אל הקיר. ג'ו רגלנד/דני מרון

זה היה ההפסד הראשון של חולון באולמה במסגרת האירופית אחרי שנה, ודווקא מול היריבה המושבעת מהבירה. "זה קשה, במיוחד בבית עם האווירה הזאת. המאמן אמר לנו בחדר ההלבשה שיש לנו עוד ארבעה משחקים, ונצטרך להישאר עם הראש למעלה".

בשבוע הבא תתארח אלופת המדינה בדיז'ון, במשחק שאין ממנו דרך חזרה. מלבד העובדה שהפסד ידרדר אותה למאזן 3:0, הצרפתים יפתחו עליה פער של שני ניצחונות. אלא שעוד קודם לכן, בשבת, יתארחו הסגולים אצל הפועל תל אביב הלוהטת במסגרת ליגת העל.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully