וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מתגאה: "הפועל תל אביב עושה טוב ליורוקאפ"

האדומים חגגו ניצחון ראשון אי פעם באיטליה, המאמן יודע ש"זה היה מוקש מנטלי" ומשתדל לדאוג שרצף הניצחונות לא יוביל ל"אווירה טובה מדי"

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

הפועל תל אביב רשמה אמש (רביעי) את ניצחונה השישי ברציפות ביורוקאפ, שמרה על מקומה בצמרת בית ב' והבטיחה רשימת את עלייתה לשלב הפלייאוף של המפעל בזכות ניצחון 60:78 על טרנטו האיטלקית. הניצחון בטרנטו היה הניצחון הראשון אי פעם של הפועל תל אביב על אדמת איטליה.

הקבוצה של דני פרנקו הופיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות בכל המסגרות ונקלעה לפיגור בפתיחה מול היריבה שספגה תבוסה ב-30 הפרש בהיכל שלמה בתחילת העונה. אלא שיכולת שיא של צ'ינאנו אונואקו שמרה אותה במשחק והורידה אותה בפיגור 3 בלבד למחצית. ב-20 הדקות האחרונות עצרו האדומים את האיטלקים על 20 נקודות בלבד, לעומת 41 נקודות שלהם, ושייטו לניצחון. אונואקו סיים את המשחק עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשג'ורדן מקריי מוסיף 15 משלו.

"המשחק הזה היה מוקש מנטאלי לא פשוט עבורנו, בטח אחרי איך שניצחנו אותם בסיבוב הראשון", אמר דני פרנקו בסיום המשחק, "בבית הם תמיד יותר טובים, באנו אחרי ניצחונות גדולים עם מהלכים גדולים, הייתה אווירה טובה, וצריך להיזהר שהיא לא תהיה טובה מדי. בתחילת המשחק היינו קצת מפוזרים, במחצית השנייה עשינו עבודה הגנתית יוצאת מן הכלל, עצרנו אותם על 20 נקודות בבית, זה הישג מצוין מבחינתנו. אנחנו בראשון בפברואר מבטיחים את העלייה לשלב הפלייאוף ביורוקאפ, בעונת הבכורה של הפועל תל אביב במפעל. נראים טוב, עושים עבודה טובה, הקהל שלנו מגיע איתנו לכל מקום, גם פה בטרנטו הרחוקה. הפועל תל אביב עושה טוב לנו וטוב ליורוקאפ עם המון צבע וכדורסל טוב שהחבר'ה מציגים".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מרוצה, אבל לא יותר מדי. פרנקו/דני מרון

"היה ניצחון חשוב במגרש לא קל", אמר תומר גינת בסיום, "אנחנו שמחים מאוד על הבטחת המקום שלנו בפלייאוף. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל טוב שניצחנו למרות שהתחלנו לא טוב. אנחנו שמחים על איך ששיחקנו במחצית השנייה, מתכוננים ליום שבת לחולון ומיד לאחר מכן גראן קנאריה בבית. שבוע גדול לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully