וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה יקבל דקות בשבת. במכבי תל אביב "קונים את הפתיחה של יובאנוביץ'"

2.2.2023 / 7:00

שחקן הכנף שמיעט לשחק בניס לפני שהושאל, דיווח שהוא בכושר משחק ואמור להיכלל בסגל מול סכנין. קראנקה העיר לשחקנים למרות ה-0:4 על מכבי פתח תקוה: "חייבים להיות יותר מפוקסים". היכולת של יונתן כהן מעודדת, גם דור פרץ וטננבאום קיבלו מחמאות

תקציר גביע המדינה: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:4/ספורט1

המצטרף הטרי למכבי תל אביב רארש איליה, יעלה לפני הצהריים לראשונה על הדשא בקרית שלום ויערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. עוד לפני האימון מתכננים במכבי תל אביב לאיליה מפגש אישי עם המאמן הפיזיולוגי חואן טוריחו, על מנת שזה יאבחן באיזה כושר הגיע איליה לקבוצה. השחקן שהיה נוכח אתמול (רביעי) במשחק רבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה ועשה היכרות עם כל השחקנים, סיפר למאמן אייטור קראנקה שהוא מגיע בכושר מלא אחרי אימונים קבועים ורציפים בניס, וגם אם לא שיחק במדי הקבוצה הצרפתית בליגה, הוא מרגיש בטוח בכושרו כדי לשחק במכבי תל אביב.

איליה לא צפוי לפתוח בשבת בהרכב מול בני סכנין, אבל אמור להיות על הספסל ולהיכנס כמחליף. "הלוואי שתהיה לו את הפתיחה שהייתה ליובאנוביץ'", אמרו הבוקר במכבי תל אביב.

רארש איליה, מכבי תל אביב. אריאל שלום
קראנקה כבר בונה עליו. איליה/אריאל שלום

אף שהקבוצה ניצחה אמש 0:4 את מכבי פתח תקוה, המאמן אייטור קראנקה לא היה מרוצה מהרבה פרמטרים במשחק ובהפסקת המשחק כשהקבוצה כבר ביתרון מבטיח של שלושה שערים, היה לו הרבה מה לומר לשחקנים. קראנקה סיפר בסיום כי מה שהוציא אותו מהשלווה הייתה ההזדמנות המצויינת של עידן טוקלומטי חלוץ מכבי פתח תקוה בפתיחה. "זה הזכיר לי את זה שלא פתחנו טוב את המשחקים מול בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. אנחנו חייבים לעבוד על זה ולהגיע לכל משחק הרבה יותר מפוקסים מהדקה הראשונה", אמר הספרדי.

באשר לשחקנים ברמה האישית, במכבי תל אביב לקחו איתם אמש כמה מסקנות. אף שדניאל טננבאום סובל מהשליטה של דניאל פרץ בין הקורות, היכולת שלו לא נפגעה והוא לא הראה לרגע במהלך המשחק שהוא שוער שני. במכבי תל אביב יצאו אמש שוב בטוחים בהחלטה שקיימת לפיה אחרי מכירת פרץ לחו"ל, טננבאום שוב יתפוס את העמדה בין הקורות.

דור פרץ שוב הציג יכולת גבוהה מאוד בקישור האחורי והתחושה היא שמכבי תל אביב כבר מתחילה ליהנות מפרץ שעזב את הארץ לונציה.

יונתן כהן קיבל 90 דקות בעמדה קצת יותר נוחה מזו ששיחק אצל ולאדן איביץ' וגם במשחק בטדי אצל קראנקה והוא מסיר חלודה. יש לו עדיין כברת דרך לעשות כדי לחזור ולהיות השחקן שעזב את ישראל לאיטליה, אבל כהן שם עם הרבה מוטיבציה ולא מעט תרומה בכדורים נייחים ובקרנות ובמכבי תל אביב יתנו לו יותר דקות.

עוד בוואלה!

רארש איליה חתם במכבי תל אביב: "זוכר את האווירה בבלומפילד"

לכתבה המלאה
יונתן כהן, מכבי תל אביב לצד ארד בר, מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
מסיר חלודה לאט לאט. יונתן כהן/אריאל שלום

מי שנכנס כמחליף והיה טוב מאוד בדקות ששיחק הוא דן ביטון, שנלחם כדי לקבל שחרור בהשאלה לבית"ר ירושלים, אבל עכשיו כשהוחלט להשאיר אותו, הוא יקווה לקבל דקות ולהתחיל להיספר על ידי קראנקה.

לקראת שבת מול בני סכנין יחזור אנריק סבוריט מהרחקה ויפתח בהגנה. גם אנדרה ז'ראלדש, ערן זהבי ודן גלזר יחזרו לשחק. בקבוצה מקווים שפארפה גיאגון יתגבר על הפציעה שלו ויוכל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully