וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה טוען ש"אין מה לדאוג" מפציעת אמבפה. התמונות אומרות אחרת

הערב הסוריאליסטי של כוכב פ.ס.ז' נגד מונפלייה כלל החמצת פנדל כפולה וחילוף מוקדם בשל פציעה. המאמן ניסה להרגיע לפני הקרבות בצ'מפיונס, אבל התיעוד שלו מחדר ההלבשה צייר תמונה שונה

קליפ שערי השבוע באירופה - 1.2.23/ספורט1

סביר להניח שפריז סן ז'רמן סיימה בתחושות מעורבות את המחזור ה-21 בליגה הצרפתית. הערב (רביעי) האלופה ניצחה 1:3 את מונפלייה וראתה את לאנס מתרחקת לפער של שש נקודות בעקבות הפסד 1:0 שלה לניס, אלא שפציעה גרמה לקיליאן אמבפה לנטוש את המשחק כבר אחרי 21 דקות, שבהן הספיק לרשום החלוץ הצרפתי את אחד הרגעים המביכים שלו העונה, עם החמצת פנדל כפולה.

"דאגה גדולה" נכתב ב-"RMC" על מצבו של אמבפה, זאת עוד לפני שנודעה חומרת הפציעה ומשך ההיעדרות, כיוון שבעוד 13 ימים תגיע באיירן מינכן לפארק דה פראנס כדי לפגוש את פריז סן ז'רמן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. החלוץ בן ה-24 התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי אחרי שקשר מונפלייה לאו לרואה פגע בו. אם זה לא מספיק, גם סרחיו ראמוס סיים את המשחק מוקדם בשל פציעה במפשעה, כאשר רנאטו סאנצ'ס החליף אותו בדקה ה-32.

"הוא ספג מכה מאחורי הירך, ועדיין סובל מכאבים בשריר", עידכן בסיום מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה."ועדיין, לפי ההערכה הראשונית שלנו זו לא פציעה רצינית". למרות ההערכות האופטימיות, אמבפה עצמו נראה סובל מכאבים חזקים, תועד כשהוא מסנן לצוות הרפואי: "הכאבים הורגים אותי", ובנוסף גם תועד כשהוא מדדה ביציאה מהאצטדיון.

אמבפה צולע ביציאה מהאצטדיון

חלוץ פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, מטופל אחרי פציעה. SYLVAIN THOMAS/AFP, GettyImages
חלוץ פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, מטופל אחרי פציעה/GettyImages, SYLVAIN THOMAS/AFP

גם סרחיו ראמוס כאמור נפצע והוחלף, וגם במקרה שלו גאלטייה נשמע רגוע. "זה לא נראה רציני. הוא העדיף לצאת כדי לא לקחת סיכון מיותר. באופן כללי, אנחנו מנסים להימנע מלקחת סיכונים כשזה נוגע לפציעות. ברור שסרחיו וקיליאן שחקנים חשובים מאוד, אבל לדעתי אין יותר מדי סיבה לדאגה".

כאמור, לפני הפציעה ניגש אמבפה לבעוט פנדל בדקה ה-10, והחמיץ בדיוק כפי שקרה לו מול אותה היריבה בסיבוב הראשון. אבל זה לא נגמר שם, כי כניסה מוקדמת לרחבה זיכתה את הכוכב בבעיטה חוזרת, אותה הדף השוער בנז'מן לקונט לקורה, ואז הריבאונד נפל לרגליו של החלוץ שעמד מול שער ריק לחלוטין, אבל שלח ברשלנות את הכדור ליציע.

מעבר למשחק הראשון מבין שניים בליגת האלופות, לפריזאים מחכה חודש לא פשוט: ברביעי הבא הם יפגשו את מארסיי ל"קלאסיק" בשמינית גמר הגביע, וב-בחודש, שלושה ימים לפני באיירן, הם יתארחו אצל מונאקו, וב-26 ייצאו שוב למארסיי - הפעם במסגרת הליגה. נותר לכריסטוף גאלטייה רק להחזיק אצבעות שהפציעה של אמבפה לא חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully