וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "נצטרך לעצור את השטף של ולנסיה"

1.2.2023 / 15:19

מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק בחמישי (21:30), שעשוי להיות קריטי במאבקי הפלייאוף. המאמן מדגיש: "שמנו את ברצלונה מאחורינו". דובלייביץ' ייעדר אצל המארחת

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

אחרי האכזבה ברבע האחרון בברצלונה, תפגוש מחר (חמישי, 21:30) מכבי תל אביב את ולנסיה במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים, ואילו הקבוצה המקומית ניצחה 12 משחקים והפסידה 10 בלבד, כשהיא מדורגת במקום השמיני, מקום אחד מעל מכבי.

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם דוווקא בברצלונה, ולאחריו יצאה באוטובוס לשדה התעופה ובטיסה של קצת יותר משעה לוולנסיה. בקבוצה לא רוצים להעמיס על חלק מהשחקנים ששיחקו אמש דקות ארוכות במשחק, והאימון היה ברובו טקטי כשהרצון הוא להביא את השחקנים במצב הטוב ביותר להתמודדות החשובה.

ניקו לפרוביטולה שחקן ברצלונה, מול ג'יילן אדאמס, מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
במכבי ת"א לא רוצים להעמיס על השחקנים. אדאמס בברצלונה/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

במכבי יודעים שניצחון על ולנסיה ייתן להם מקדמה משמעותית במלחמה על הפלייאוף, ובמקרה של הפסד, הם יצטרכו לדעת לכפר במקומות אחרים, כשייתכן מאוד שהפער בין הצדדים כבר יתחיל להיות משמעותי.

"בלו"ז התובעני של היורוליג, אנחנו כבר עמוק בהכנות למשחק הבא", אמר עודד קטש לקראת המשחק, "שמנו את ברצלונה מאחורינו ואנחנו מתרכזים בולנסיה מחר. הם קבוצה מצוינת שמגיעה בתנופה עם 5 נצחונות רצופים ביורוליג, כולל אתמול מול באיירן מינכן. אנחנו צריכים לבוא עם תוכנית המשחק שלנו ולעשות את הדברים שלנו לאורך 40 דקות. זו קבוצה שחולקת את הכדור בצורה טובה עם 18 אסיסטים בממוצע למשחק ואחת המטרות שלנו תהיה לעצור את השטף שלהם, במיוחד בבית שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין מול שחקן ולנסיה בויאן דובלייביץ'. דני מרון
ייעדר. דובלייבייץ' בביקור בהיכל ביד אליהו/דני מרון

ולנסיה מגיעה למשחק אחרי שניצחה את באיירן מינכן אתמול בבית 73:82. הכוכב הבלתי מעורער של הכתומים הוא אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס עם 14.3 נקודות למשחק ו-4.9 אסיסטים. חוץ ממנו נמצאים בכושר טוב האמריקאי ג'ונה רדבה, שחקן נבחרת ספרד צ'אבי לופז-ארוסטוגוי והסלובני קלמן פרפליץ'. בויאן דובלייביץ' החמיץ את המשחק נגד באיירן ולא יתלבש גם מחר בשל פגיעה בקרסול, בעוד מי שיערוך את הופעותו השנייה בקבוצה הוא שאנון אוואנס שהצטרף לאחרונה.

מכבי תל אביב ניצלה סגל חסר במיוחד של ולנסיה לניצחון במשחק הראשון בין הקבוצות 68:84. הצהובים שיחקו בולנסיה 4 פעמים עד היום, כשהמאזן בין הקבוצות עומד על 2:2. המשחק האחרון ביניהן בולנסיה נגמר עם סל ניצחון של הספרדים בדרך ל-80:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully