וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ראפיד בוקרשט: "כולם ירוויחו מהמעבר של אילייה למכבי תל אביב"

ברומניה מגיבים לעסקה המסתמנת במסגרתה יושאל שחקן הכנף בן ה-19 מניס למכבי תל אביב. ויקטור אנג'לסקו אופטימי, מאמן הנבחרת הצעירה מפקפק: "זה לא צעד אחורה, אבל בטוח שהוא יסבול מקשיי התאקלמות"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

ברומניה עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות בגזרת רארש אילייה. הרומני בן ה-19 ששייך לניס והגיע לישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במכבי תל אביב, אליה יגיע בהשאלה עד תום העונה, נחשב לשם גדול במולדתו והדיווחים על המעבר תפסו כותרות בתקשורת המקומית.

ויקטור אנג'לסקו, אחד מהבעלים של ראפיד בוקרשט, קבוצתו הקודמת של אילייה, אמר לאחד האתרים: "אם הדיווחים נכונים, אני שמח מאוד. אני מקווה שרארש יעבור לקבוצה שתיתן לו לשחק, כי זה הדבר החשוב ביותר עבורו כרגע. הוא מכיר טוב ממני את הסיטואציה בניס, אם המועדון לא בונה עליו, עדיף שיצבור דקות וניסיון במקום אחר. מכבי תל אביב מועדון טוב, הליגה הישראלית טובה. אם הוא יגיע לשם וישחק, כל הצדדים ירוויחו".

על פי הדיווחים, ראפיד התעניינה באפשרות להחזיר את אילייה. על כך אמר אנג'לסקו: "טוב שהוא לא חזר לרומניה. מבחינתי, צעד כזה היה טעות מבחינתו. בטח בגיל כזה. יש עליו יותר מדי לחץ. יש לו את כל הזמן שבעולם כדי לחזור לניס. הדבר החשוב ביותר כרגע הוא שיצבור דקות משחק, כך הוא יחזור לניס מחושל יותר".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, מול שחקן ניס, רארש איליה. דני מרון
ירוויחו משיתוף הפעולה? אילייה מול ערן זהבי/דני מרון

גם מאמן ראפיד לשעבר דניאל פאנצ'ו, שמשמש כיום כמאמן הנבחרת הצעירה של רומניה, התייחס למעבר המסתמן, אבל נשמע הרבה יותר ספקן לגבי הסיכויים שהמהלך יצליח.

"אני לא יודע מה לחשוב על זה. זו ליגה הרבה יותר קלה מאשר הליגה הצרפתית. מדובר במועדון גדול בישראל, אבל לא יהיה לו קל להתאקלם. הליגה שם נמצאת בעיצומה והקבוצה נאבקת על אליפות, הוא מנגד צריך לספק קבלות באופן מיידי אחרי שלא שיחק כמעט בתקופה האחרונה. יהיו לו בעיות התאקלמות שם, וייקח זמן עד שהוא יתרגל לליגה, למועדון ולשחקנים לצידו".

יחד עם זאת, פאנצ'ו משוכנע: "זה לא צעד אחורה בקריירה בשום פנים ואופן. הדבר הכי חשוב כרגע הוא לשחק. מכבי תל אביב מועדון עם מסורת, היא ידועה באירופה יותר מאשר ניס. נכון שמדובר על ליגה אחרת, אבל מדובר בקבוצה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully