וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת במכתב לבני סכנין: תתקנו את הדשא ומערכת הניקוז

1.2.2023 / 10:34

במנהלת דורשים תכנית עבודה עד סוף פברואר. למרות שלא הוצב אולטימטום, דוחא יתקשה לקבל אישור בעונה הבאה אם הליקויים לא יתוקנו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל שיגרה הבוקר (רביעי) מכתב להנהלת בני סכנין ובו היא דורשת ממנה לבצע טיפול יסודי במשטח הדשא באצטדיון דוחא ובמערכת הניקוז שלו. במכתב מפרטת המנהלת שהדחייה מלפני כמה שבועות היא הפעם השנייה בתוך שלוש שנים שבאצטדיון לא עובדת מערכת הניקוז וכתוצאה מכך נדחו שני משחקים בליגת העל.

כזכור, המקרה האחרון היה לפני כחודש במשחק שאותו סכנין הייתה אמורה לארח את הפועל באר שבע. בעקבות הגשם אז, המשחק נדחה והוא יתקיים באמצע השבוע הבא. הפעם הקודמת בה נדחה משחק עקב תנאי מגרש היה ב-2019, וכאמור גם אז זה קרה באצטדיון דוחא.

אצטדיון דוחא מוצף. ., מערכת וואלה
האצטדיון המוצף לפני כמה שבועות/מערכת וואלה, .

במנהלת כתבו הבוקר שהם דורשים שהנהלת סכנין תציג עד סוף חודש פברואר תכנית לטיפול במשטח ובניקוז ומציינים כי הם מתנים זאת חצי שנה לפני תחילת העונה הבאה על מנת שיהיה זמן לעבוד על התיקונים.

במכתב לא מעמידה המנהלת אולטימטום ולא מציינת כי תפעל לכך שהקבוצה לא תקבל אישור לשחק בדוחא אם לא תעמוד בדרישה, אבל ברור לכולם שאם בסכנין לא ייקחו את הנושא ברצינות, ספק רב אם יוכלו לפתוח את העונה הבאה בדוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully