וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש העצבני האשים את השופטים: "עשינו משחק מספיק טוב בשביל לנצח"

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 0:10

מאמן מכבי תל אביב היה מתוסכל אחרי איבוד היתרון וההפסד בברצלונה: "כל משחק הוא קריטי ולכן העצבים. נילחם על הפלייאוף"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, היה מאוד עצבני הערב (שלישי) אחרי ההפסד של הצהובים 83:78 לברצלונה ביורוליג. מכבי כבר הוליכה 57:67 ברבע השלישי והמומנטום היה בצד שלה, אבל ברבע האחרון היא פשוט קפאה, לא קלעה במשך 6:35 דקות והפסידה.

המאמן בסיום האשים את השיפוט, וטען שבעוד לקבוצתו שרקו על כל נגיעה, לברצלונה נתנו להרביץ. "ברבע הרביעי במשך 9 דקות קיבלנו שתי עבירות ולא הצלחנו אפילו למסור מסירה", כעס קטש, "כשקבוצה היא אובר אגרסיבית, ומנגד בצד השני על כל נגיעה שולחים אותם לקו... לפעמים גם ללכת לעונשין יכול לעצור ולהוציא אותך ממצבים".

המאמן הסביר את התסכול העצום: "עשינו משחק מספיק טוב בשביל לנצח. הפסדנו על דברים קטנים וצריך ללמוד לעשות אותם. כל משחק הוא קריטי, כולל היום ולכן העצבים".

קטש סיפר שלורנזו בראון כנראה לא ישחק נגד ולנסיה בחוץ ביום חמישי ודיבר על החסרונות: "התכנית הייתה לחלק יותר דקות, אבל ברגע שחלק מהשחקנים נכנסו לעניינים טוב והרגשנו שאפשר לעשות ניצחון גדול, השארנו אותם. הרוטציה שלנו יותר קצרה משלהם (ברצלונה) והם לא מאבדים איכות וניסיון כשהם משתמשים בכולה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. מאור אלקסלסי
תסכול עמוק מההפסד. קטש/מאור אלקסלסי

קטש המשיך: "היורוליג היא תחרות קשה וכל המשחקים קשים מאוד. הערב היה לנו רבע שלישי נהדר, הייתה לנו הזדמנות טובה. ברצלונה תלך כל הדרך העונה לדעתי, אני מאחל לה בהצלחה, אני לא נגדה או משהו. אני מרגיש תסכול על הרבע הרביעי".

המאמן סיכם: "קשה לי לדעת כמה ניצחונות יספיקו לפלייאוף, היורוליג העונה מיוחדת מאוד. כל ניצחון משפיע. לאחרונה ווייד היה חסר לנו, ועכשיו חסר לנו לורנזו, ואלכס כבר חודשיים לא משחק. יש לנו שחקנים שמתעלים ומשחקים, אנחנו לא פייבוריטים אבל נילחם על הפלייאוף ויש לנו הזדמנות לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully