וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: גרינפלד שגה בפסילת השער של נתניה, גם ק"ש קופחה

30.1.2023 / 19:13

באיגוד ביקרו את שופט המסך, שפספס כי שחקן נס ציונה שבר את קו ההגנה בהפסד ליהלומים. ביקורת גם על לייבוביץ' שאישר את פסילת השער של שבירו, אדלר צדק בפסילת הפנדלים בדרבי

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

הדרבי התל אביבי אמנם הסתיים ללא שערים, אך הוא בהחלט סיפק מספר דרמות על כר הדשא. השופט שניר לוי שרק שני פנדלים לזכות הפועל תל אביב - אחת בעקבות עבירה של אנריק סבוריט על קייס גאנם והשנייה בטענה לנגיעת יד של אופיר דוידזאדה שמנעה שער.

אחרי בדיקה ב-VAR נפסלו שני הפנדלים, והיום (שני) איגוד השופטים גיבה את ההחלטות והחמיא לשופט המסך בדרבי, זיו אדלר.

עם זאת, באיגוד השופטים קבעו כי שתי קבוצות בכל זאת קופחו במחזור ה-20 - מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה.

איתמר שבירו,שחקן עירוני קרית שמונה לצד יצחק אספה, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
קרית שמונה קופחה. שבירו במשחק באשדוד/לירון מולדובן

היהלומים אמנם הביסו 0:3 את סקציה נס ציונה, אך במצב של 0:1 נפסל שער של איגור זלאטנוביץ' בטענה לנבדל של המבשל עומרי גנדלמן. שופט המסך אוראל גרינפלד קרא לפסילת השער, זאת על אף ששחקן הגנה כתום שבר את קו הנבדל בצד הרחוק. באיגוד השופטים נשמעה ביקורת כלפי גרינפלד בעקבות האירוע.

מי ששילמה מחיר כבד יותר על טעות של ה-VAR הייתה עירוני קרית שמונה, שספגה בתוספת הזמן ונפרדה ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד. איתמר שבירו קבע 0:1 לאורחת אחרי בדקה ה-16, אך השער נפסל בטענה לעבירה של החלוץ. לפי איגוד השופטים המגע היה מינורי ולא הצדיק פסילה, ועל כן באיגוד השמיעו ביקורת כלפי שופט ה-VAR גל לייבוביץ' שאישר את הפסילה וגם כלפי ניב שטייף שניהל את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully