וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש הבנות מול אולימפיאקוס, במכבי ת"א מחכים להסכמות מול השחקנים

30.1.2023 / 16:50

בקרית שלום ממתינים לדה לה פואנטה וקמארה. רק אחד מהם יוכל להגיע, כאשר הסיכוי שהשני ינחת גבוה יותר. במקביל מתקיימים מגעים מול שני זרים נוספים, אך העסקאות מולם יותר מורכבות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

אחרי הפרסום המוקדם בוואלה! ספורט על כך שמכבי תל אביב במגעים לצירוף קונרד דה לה פואנטה או אגיבו קמארה, נודע כי בין הצהובים לאולימפיאקוס אין מחלוקות כספיות בנוגע לעסקה מול כל אחד מהשחקנים. בקרית שלום ממתינים להחלטה של כל אחד מהשחקנים כי הוא מעוניין להגיע. יש להזכיר כי דה לה פואנטה, לשעבר בברצלונה, שייך למארסיי והושאל ממנה לאלופת יוון בקיץ האחרון.

שני השחקנים, על אף שהם בתפקידים מעט שונים, מבוקשים במכבי תל אביב. דה לה פואנטה הוא יותר שחקן כנף וקמארה יותר דומה בתכונותיו לאוסקר גלוך, אך מכיוון ששני התפקידים דרושים במכבי תל אביב, השיחות נעשות מול שני השחקנים במקביל כאשר נראה שהסיכוי שקמארה יגיע קצת יותר גבוה.

הקשר הגנאי של אולימפיאקוס, אגיבו קמארה. LOUISA GOULIAMAKI / AFP, GettyImages
בקרוב בצהוב - כחול? קמארה/GettyImages, LOUISA GOULIAMAKI / AFP

בנוסף לכך, מכבי תל אביב נמצאת במגעים עם עוד שני שחקנים זרים, כאשר במקרים שלהם מדובר בעסקאות קצת יותר מורכבות, אך כמו עם שני שחקני אולימפיאקוס, נדרשת קודם כל הסכמה של השחקנים להגיע לישראל ומכבי תל אביב עדיין לא שם. בכל מקרה, מדובר בשעות מורטות עצבים בקרית שלום, מכיוון שחלון ההעברות ייסגר בעוד 48 שעות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully