וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: מי מזהה את כוכב העבר שהפך לכומר שמתפלל עם דגל ישראל?

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 12:48

הוא היה כדורגלן מוכר, עם תסרוקת ססגונית שהפכה לקאלט, וכיום הוא איש דת וכומר נלהב בכנסייה, שאף "התפלל לגורל ישראל". מי מסוגל לזהות?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

טריבו ווסט היה כדורגלן צבעוני ומוכר בתחילת המילניום, ומתברר שגם כיום הוא מופיע בפני קהל, נהנה מתשומת הלב - אבל בסגנון אחר. לא מעט כדורגלנים עוברים שינוי אחרי שהקריירה שלהם מסתיימת, אבל ווסט לקח את זה לקום מפתיע: הוא הפך לכומר, איש דת, שמעביר דרשות בפני קהל מאמין.

טריבו ווסט במדי אינטר. GettyImages
הנרי כינה אותו שחקן ההגנה הכי קשוח באנגליה. ווסט/GettyImages
אינטר בשנת 1998: עומדים (משמאל): זה אליאס, פרנצ'סקו קולונזה, חאבייר זאנטי, ג'אנלוקה פאליוקה, טריבו ווסט. כורעים (משמאל): דייגו סימאונה, יורי דז'ורקף, איוון סמוראנו, ארון וינטר, סלבטורה פרסי, רונאלדו. Gerd Scheewel/Bongarts, GettyImages
אינטר בשנת 1998: עומדים (משמאל): זה אליאס, פרנצ'סקו קולונזה, חאבייר זאנטי, ג'אנלוקה פאליוקה, טריבו ווסט. כורעים (משמאל): דייגו סימאונה, יורי דז'ורקף, איוון סמוראנו, ארון וינטר, סלבטורה פרסי, רונאלדו/GettyImages, Gerd Scheewel/Bongarts
טריבו ווסט במדי נבחרת ניגריה. Lutz Bongarts/Bongarts, GettyImages
טריבו ווסט במדי נבחרת ניגריה/GettyImages, Lutz Bongarts/Bongarts

ווסט שיחק בעברו במילאן ובאינטר, היה בלם נבחרת ניגריה, בין השאר עבר גם באוקזר ודרבי קאנוטי (תיירי הנרי אמר עליו פעם שהוא היה השומר הכי קשה שהוא נתקל בו באנגליה, "שחקן שהולך אחריך גם לחדר ההלבשה", כדבריו), אבל כיום הוא בחר בדרך הגוספל וחי לפי אמונתו הדתית ככומר קתולי. הוא ייסד בין השאר כנסייה במילאנו, וגם קרן צדקה לילדים בניגריה. בתמונות שפורסמו מהכנסייה שלו בניגריה הוא נראה אוחז בדגל ישראל, אחרי ש"התפלל לגורל המדינה".

שחקן העבר טריבו ווסט. PIUS UTOMI EKPEI / AFP, GettyImages
הקים כנסייה וקרן צדקה/GettyImages, PIUS UTOMI EKPEI / AFP
שחקן העבר טריבו ווסט. PIUS UTOMI EKPEI / AFP, GettyImages
דמות מוכרת בניגריה, עדיין/GettyImages, PIUS UTOMI EKPEI / AFP
שחקן העבר טריבו ווסט. PIUS UTOMI EKPEI / AFP, GettyImages
עדיין מופיע מול קהל/GettyImages, PIUS UTOMI EKPEI / AFP
שחקן העבר טריבו ווסט. PIUS UTOMI EKPEI / AFP, GettyImages
עם דגל ישראל. ווסט/GettyImages, PIUS UTOMI EKPEI / AFP

אגב, ווסט היה "קרוב לאלוהים" גם ככדורגלן. כריסטיאן ויירי, ששיתף פעולה עם ווסט באינטר בעונת 1999/2000, סיפר בעבר סיפור משעשע: "היה יום שבת בבוקר, עמדנו סביב המאמן מרצ'לו ליפי ועמדנו לצאת לאימון מסכם לפני משחק. ליפי אמר לנו מה ההרכב שהוא מתרגל ופתאום טריבו ווסט עשה צעד קדימה ובקול העמוק שלו אמר: 'אדוני! אלוהים אמר לי שאני חייב לשחק'. התגלגלתי מצחוק. רגע אחר כך ליפי ענה לו: "זה מוזר, לי הוא לא אמר שום דבר על זה'. ברגע הזה כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק".

כמו כן, הבעלים לשעבר של פרטיזן בלגרד האשים את הניגרי בכך שהוא שיקר על גילו על מנת להצטרף לקבוצה, ואמר: "למעשה טריבו ווסט היה בן 40 כשטען שהוא בן 28'.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully