וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשטריבו ווסט פנה למרצ'לו ליפי, כמעט השתנתי במכנסיים מצחוק"

בעזרת האינסטגרם, כריסטיאן ויירי חזר להיות כוכב בתקופת הקורונה. הפעם הוא הקדיש את הלייב לסיפורים משעשעים על הניגרי

רויטרס

טריבו ווסט כבר בן 46 ופרש מכדורגל לפני 13 שנה. את איטליה הוא עזב בשנת 2000, לפני 20 שנה. אז איך השם שלו חזר אתמול (חמישי) בארץ המגף שוב ושוב? התשובה היא כריסטיאן ויירי.

ויירי חזר בתקופה האחרונה להיות אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים באיטליה. כשאין פעילות ספורטיבית, הנוסטלגיה והסיפורים הקטנים והלא מוכרים מהעבר הפכו למצרך מבוקש עבור אוהדי ואוהבי הספורט.

ויירי שכמו כל איטליה ורוב העולם, נמצא בביתו בתקופה הזו, עורך שיחות לייב אינסטגרם לאורך היום עם כדורגלני עבר נוספים וביחד הם מעלים סיפורים וגם את המורל באיטליה. אתמול הגיע תור הסיפורים על טריבו ווסט.

כוכב הבידוד. ויירי בביתו

בובו ששיתף פעולה עם ווסט באינטר בעונת 1999/2000, שוחח אתמול עם מרקו מטראצי וסיפר: "היה יום שבת בבוקר, עמדנו סביב המאמן מרצ'לו ליפי ועמדנו לצאת לאימון מסכם לפני משחק. ליפי אמר לנו מה ההרכב שהוא מתרגל ופתאום טריבו ווסט עשה צעד קדימה ובקול העמוק שלו אמר: 'אדוני! אלוהים אמר לי שאני חייב לשחק'. התגלגלתי מצחוק. רגע אחר כך ליפי ענה לו: "זה מוזר, לי הוא לא אמר שום דבר על זה'. ברגע הזה כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק".

בהמשך ויירי שוחח עם חאבייר סאנטי שהיה בעצמו חלק מאותה אינטר והיום משמש כסגן נשיא המועדון. הארגנטינאי סיפר: "פעם טריבו ווסט הזמין אותנו ליום ההולדת שלו. השעה הייתה 19:00, היינו שישה שחקנים וכשהגענו לבית שלו, הוא התחיל להתפלל. עברו שעות והוא לא הפסיק. ב-22:00 הוא סוף סוף פנה אלינו ואמר לנו: 'המסיבה נגמרה'. הלכנו משם בלי שאפילו אכלנו".

אחרי שעזב את אינטר, שחקן ההגנה הניגרי שיחק תקופה קצרה במילאן ובהמשך נגד בין דרבי קאונטי, קייזרסלאוטרן ופרטיזן בלגרד. אחרי תקופה של כמה חודשים בפקיאן האיראנית ב-2007, הוא תלה את הנעליים. לפני כמה שנים סיים לימודי כמורה וב-2014 הקים כנסייה בלאגוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully