וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו חגג: "כשאתה בפסגה אתה הופך למטרה, כולם מנסים להוריד אותך"

29.1.2023 / 22:53

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון הדרמטי בנס ציונה: "זה היה מוקש מנטלי, שמח שעם הרבה עקשנות מצאנו דרך לנצח". בנס ציונה התעמתו עם השופט אסתרון, ביי נלקח לבית החולים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

הפועל תל אביב ספרה הערב (ראשון) את הניצחון ה-11 שלה העונה בליגה - אך ספק אם אחד מהם היה דרמטי והפכפך כמו זה שהשיגה היום אצל עירוני נס ציונה. אחרי שהיתרון החליף צד כמעט בכל התקפה ברבע האחרון, המוליכה הייתה זקוקה להארכה כדי לחזור מאולם "לב המושבה" עם 97:102 דרמטי.

בסיום המשחק התרחשה מהומה קטנה באזור המבואה של האולם לאחר שלדברי אנשי נס ציונה ניגש השופט עומר אסתרון ואמר ליו"ר הכתומים יניב מזרחי: "שיפוט יורוליג", ביחס לרמת השיפוט במשחק. מזרחי, ביחד עם המאמן אלעד חסין, באו בטענות לאסתרון ולשופטים הנוספים לאחר מכן.

טיילר ביי נלקח לצילום בבית החולים לאחר שנפגע באזור הצוואר-כתף במחצית השנייה ולא חזר לשחק. ביי עשוי להיעדר לתקופה מסוימת ולא אמור לצאת עם הקבוצה לצמד המשחקים בלטביה במסגרת הליגה הצפון אירופית בהמשך השבוע.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. קובי אליהו
"כולם מנסים להוריד אותך". פרנקו/קובי אליהו

המאמן המנצח דני פרנקו חגג: "אני מאוד שמח שניצחנו, בסופו של דבר קבוצות צריכות לדעת למצוא את הדרך לנצח משחקים כאלה. זה ניצחון חשוב, אנחנו מדברים על זה שאנחנו מנסים להיצמד למקום שלנו בטבלה כמה שיותר זמן, ואז אתה הופך למטרה של כולם וכולם מנסים להוריד אותך. זה משהו שאנחנו צריכים ללמוד, כשאתה במקום הראשון אתה משחק אחרת מאשר כשאתה נאבק על כניסה לפלייאוף".

"חבל לי שאיבדנו ריכוז הגנתית במחצית השנייה, זה היה מוקש מנטלי, זה קרה לנו העונה הזאת כשהגענו למשחקים והאמנו שיהיה בסדר, זה לא עובד ככה. אני שמח שעם הרבה עקשנות מצאנו את הדרך לנצח. היו המון מהלכים גדולים לשני הצדדים, היו פה המון סלים גדולים והמון מהלכים גדולים. פתחנו את המשחק עם הגנה יותר טובה, ברגע שג'רום מיינסי יצא הלכנו פנימה ועשינו נקודות יותר קלות, מצאנו מסירות החוצה, עמדנו נכון על המגרש כקבוצה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. דני מרון
"יכולים להשתמש בו טוב יותר". הורד/דני מרון

על המחלות ששטפו את הקבוצה בתקופה האחרונה: "מרגיש שיש שפעת שהיא לא שפעת רגילה, עידן זלמנסון יתלבש רק אם נצטרך אותו. היה לנו את זה עם ג'ייקובן בראון בעבר, שחקנים לא עוברים את בדיקת המאמץ אחרי כמה ימים של מחלה. ג'ורדן מקריי היה שם, זלמנסון מסיים את זה, אדם אריאל קצת מתחיל. אני לא חושב שג'ורדן נכנס טוב למשחק, ברמה הקבוצתית היינו צריכים לעשות עבודה יותר טובה, לחסוך דקות משחק. היה צריך לתת לו עוד דקות לנוח".

"ג'יילן הורד לא השפיע על המשחק כמו שהוא יכול, אני מייחס את זה בעיקר לכך שאין לו רצף של עקביות מבחינת משחקים. זה היה משחק חמישי שלו העונה בליגה, הוא זז אצלנו בין עמדות, הוא לגמרי 4. חסר לו זמן מגרש, בסוף התלבטנו אם להשתמש בו יותר, הוא עושה הגנתית עבודה פנטסטית, נצטרך אותו בהמשך. אנחנו יכולים להשתמש בו יותר טוב, בטח במשחק כמו היום. אני גם מצפה ממנו להרבה".

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
"אנחנו בדרך הנכונה". חסין/דני מרון

אלעד חסין המאוכזב סיכם: "היה משחק טוב, משחק עם המון מהפכות ושינוי בהובלה. אני מאוד גאה בדרך ששיחקנו, היינו בהרכב חסר בחלק גדול מהמשחק. שיחקנו בהרכבים שאנחנו לא רגילים לשחק בהם. צריך להסתכל על הדרך, וזאת הדרך הנכונה, הפועל תל אביב היא קבוצה טובה שמענישה אותך, הם עשו את זה יפה מאוד במיוחד במאני טיים. עם מה שיכולנו לשחק, צריך להוריד את הכובע. אנחנו אחרי לוח משחקים מאוד קשה עם עומס".

"אם היינו טיפה מרוכזים יכולנו לקחת את המשחק הזה, טעויות זה חלק מהמשחק. צריך לחיות עם הטעויות האלה. אני מעדיף לחיות עם טעויות של מאמץ ולא חוסר אכפתיות. ראינו שחקנים נופלים על המגרש, זה שווה את הכל".

טיילר ביי, שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
ייעדר בתקופה הקרובה? ביי/לירון מולדובן

על טיילר ביי: "הוא הולך לבית החולים, אני מקווה שזה לא רציני, הוא לא אחד שכאב קטן מוציא אותו, הוא פייטר. אם הוא לא היה יכול לשחק, כנראה שזו לא פציעה שאפשר לשחק איתה. אני מקווה שזה לא ימנע ממנו לשחק בשבועות הקרובים, נתפלל ונקווה לטוב".

על רז אדם: "הוא משחק בשבועות האחרונים כמו שחשבתי כשהבאתי אותו למועדון. הוא שמר אגרסיבי, היה מחויב ועשה מהלכים גדולים בסוף המשחק. זה חלק מההתקדמות שלו, הוא עושה עונת פריצה, צריך להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

שאק ביוקנן סיכם: "זה מראה מה אנחנו יכולים לעשות, יש לנו שחקנים נהדרים. ברגע שמשחקים ביחד, יש לנו קבוצה נהדרת ונסיים את העונה בצורה טובה. טיילר הוא שחקן חשוב בשבילנו, המאמן הכין אותנו, וראיתם שחקנים שמתעלים ועושים מהלכים גדולים, אבל לא הצלחנו לסיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully