וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה יצא לחופשי. זה השחקן שוושינגטון דמיינה כשבחרה בו"

הישראלי פורח מאז הטרייד, מציג לאחרונה נשק התקפי חדש (ואם הקליעה תתחיל להתייצב, "כדאי שתתחילו להיזהר") ומקבל מחמאות מהמאמן: "זה עושה לו ולנו טוב". יש רק בקשה אחת: תפסיק להתעסק בשופטים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

עכשיו זה כבר די ברור: דני אבדיה פורח מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס, ונראה כמו שחקן שונה בתכלית מזה שדקותיו והשפעתו הלכו ופחתו בתקופה שקדמה לכך. הלילה (בין שבת לראשון) הוא כמעט השלים משחק שלישי רצוף עם דאבל-דאבל, כשסיים עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים בניצחון 103:113 על על ניו אורלינס בחוץ.

זה היה הניצחון החמישי ברציפות של הוויזארדס, ונראו שאבדיה משתפר לצד הקבוצה. בשלושת המשחקים שעברו מאז הטרייד על האצ'ימורה, אבדיה מעמיד ממוצעים של 14 נקודות, כמעט 10 ריבאונדים ו-2.5 חטיפות, והדקות שלו עולות בהתאם. הלילה, לצד דקות של הגנה טובה על ברנדון אינגרם, הוא גם נראה תקיף ואגרסיבי בצד ההתקפי.

"התרומה שלו לניצחון הייתה גדולה", שיבח אותו המאמן ווס אנסלד ג'וניור בסיום. "האגרסיביות שלו כשהוא תוקף את הסל, משחק עם כוח. הדבר החשוב בשבילו זה להיות החלטי והוא עושה את זה לאחרונה עם החלטות יותר טובות. משחק עם יותר אגרסיביות. זה עושה לו ולנו טוב".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Chris Graythen, GettyImages
הוסיף נשק חדש. אבדיה חודר/GettyImages, Chris Graythen

גם הפרשנים מחמיאים לאבדיה. שחקן העבר של דרו גודן, פרשן הבית של הוויזארדס, אמר במהלך השידור ש"דני נראה אחרת לגמרי, הוא מתבגר לנגד עינינו", וגם הכתב זאק רוזן ציין: "דני אבדיה יוצא לחופשי".

מה שבולט במיוחד במשחקים האחרונים אצל אבדיה, זו החדירה האגרסיבית לסל והסיומות החזקות, שינוי מרענן ביחס לתקופות אחרות בהן גם כשהצליח ליזום מהלכים, התקשה לסיים אותם עם כדור בטבעת. "דני מתחיל לסיים חדירות עם מגע באופן קבוע. אם הזריקה שלו מהשלוש תתחיל להיכנס....כדאי שתיזהרו", כתב הבלוגר קווין ברום. בפודקאסט "Wizards In The District" ציינו ש"זה דני אבדיה שוושינגטון דמיינה כשבחרה בו בדראפט. הוא משחק כמו מפלצת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפרשנית של רשת NBC, מייגן מקפיק, הוסיפה: "טומי שפרד (הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס) הסביר שהטרייד על האצ'ימורה נועד לאפשר לדני יותר דקות ויותר אחריות, ונראה שזה עובד. דני נראה פשוט מצוין במשחקים האחרונים, הוא קיבל את זריקת הביטחון שהיה זקוק לה".

יש לה רק בקשה אחת: "הדבר הבא שהוא צריך לשפר זה את ההתנהלות שלו על המגרש. הוא מדבר עם השופטים יותר מדי, ונותן לרגשות שלו להשתלט עליו. נכון שמתסכל שלא שורקים לזכותך עבירות כמו שאתה חושב, גם כשאתה יוצר מגע, אבל אני חושבת שהוא צריך לחשוב על זה פחות, להתעסק בזה פחות. פשוט לעבור הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully