וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נקודות ו-9 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון עם חמישה ניצחונות ברצף

עוד משחק טוב מאוד של הישראלי כולל מהלכים מנצחים במאני טיים, עזר לוויזארדס לרשום 103:113 בניו אורלינס. גאפורד הצטיין עם 21 ו-12 ריבאונדים, ביל גילה מנהיגות ברבע האחרון, הפליקנס ספגו הפסד שביעי ברציפות

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

דני אבדיה ממשיך לפרוח. מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס ופינה לפורוורד הישראלי עוד דקות ואחריות, הוא נראה מלא בביטחון ורושם מספרים מרשימים. הלילה (בין שבת לראשון) היה לו תפקיד מפתח בניצחון החמישי ברציפות של וושינגטון, 103:113 בניו אורלינס, ששיפר את המאזן של הקבוצה ל-23 ניצחונות לעומת 26 הפסדים והעלה אותה למקום העשירי (שמוביל לפליי אין) על חשבון שיקגו.

אחרי שני דאבל-דאבלים רצופים במשחקים הקודמים, אבדיה נשק לכך גם הפעם. הוא סיים 27 דקות איכותיות מאוד עם 15 נקודות (5 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש- 4 מ-6 מהעונשין) לצד 9 ריבאונדים, אסיסט ושתי חטיפות. במשך דקות ארוכות הוא הופקד בהגנה על כוכב הפליקנס ברנדון אינגרם, ועשה עבודה מצוינת.

פרט לכך, הוא היה חתום גם על מספר מהלכים חשובים בדקות האחרונות, כולל חטיפה ברגע של משבר ושתי קליעות עונשין שסגרו עניין בתוך הדקה האחרונה. אחד מרגעי המפנה ברגע האחרון, היה צ'אלנג' של וושינגטון בעקבות עבירה שנשרקה לחובת אבדיה, כשהוויזארדס היו ביתרון 5. חוזה אלבארדו מניו אורלינס היה אמור ללכת לעונשין ויכול היה להפוך את המשחק לצמוד, אבל אבדיה מחה, ווס אנסלד ג'וניור ביקש לבדוק את השריקה, והשופטים אכן שינו את ההחלטה והעבירו את הכדור לוושינגטון - שקלעה בצד השני והשתלטה סופית על המשחק.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ווילי הרננגומס, ניו אורלינס פליקנס. Chris Graythen, GettyImages
בכושר מצוין. אבדיה מול ווילי הרננגומס, הלילה/GettyImages, Chris Graythen

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה קלה של וושינגטון. הוויזארדס אמנם עדיין חסרו את קריסטאפס פורזינגיס הפצוע, אבל בהשוואה לפליקנס שחסרים את זאיון וויליאמסון ומתקשים מאוד בלעדיו, נראה שהם מסתדרים קצת יותר טוב. אבדיה שוב קלע 7 נקודות מהירות כולל שתי חדירות יפות, ועזר לוושינגטון לרדת להפסקה ביתרון 9. היתרון המשיך לצמוח והגיע ל-15 ברבע השלישי, כשאבדיה ממשיך לרשום פעולות נהדרות בשני צידי המגרש, ושוב מראה את רפרטואר החדירות המשופר שלו - אבל ניו אורלינס לא ויתרה. ברבע האחרון ההפרש כבר צומק ל-4, אבל בראדלי ביל תפס פיקוד ועם 8 נקודות רצופות, עצר את המומנטום של הקבוצה הביתית. קליעות עונשין של מונטה ומוריס ואבדיה סגרו עניין סופית, והעניקו לוויזארדס ניצחון חמישי ברציפות ומאזן מושלם עד כה במסע משחקי החוץ במערב.

דניאל גאפורד סיים כקלע הבולט עם 21 נקודות והוסיף גם 12 ריבאונדים ו-5 חסימות, ביל סיים עם 15 ב-5 מ-17 בלבד מהשדה, אבל תרם גם 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים וכאמור גם פעולות חשובות בקלאץ'. סי ג'יי מקולום עם 24 נקודות וברנדון אינגרם עם 22 (8 מ-22 מהשדה) ניסו, אבל לא מנעו מניו אורלינס הדועכת הפסד שביעי ברציפות שהוריד אותה למאזן 24:26.

וושינגטון ואבדיה ינסו להמשיך במומנטום ולשמור על מאזן מושלם במסע משחקי החוץ גם בלילה שבין שני לשלישי, בו יתארחו אצל סן אנטוניו, שניצחה רק פעם אחת ב-11 המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully