וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מרוצים: "נקווה שהנקודה הזו תוציא אותנו מהמשבר"

אחרי ה-0:0 נגד מכבי חיפה במועדון אמרו: "אם לא ננצח את הפועל תל אביב זה לא שווה כלום". בריינה מקווים לארח את האדומים בקרית שמונה. ניסיון לצרף את תומר אלטמן

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

בני ריינה רשמה אתמול (שבת) הישג מצוין ומחמיא מאוד כשהפכה לקבוצה היחידה העונה שלא הפסידה למכבי חיפה ואף לא ספגה ממנה שער. במשחק הראשון העונה, החבורה של שרון מימר הדהימה עם ניצחון 0:1 ואתמול היא כפתה על הירוקים 0:0 בחוץ.

ריינה אמנם לא ניצחה, אבל אחרי כוננות הספיגה שהיתה במועדון ערב המשחק מול הירוקים, בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מהנקודה היקרה. בעיקר צוינו לטובה הגישה, המחויבות והיכולת שהציגו השחקנים.

"כולם פה מקווים שאולי זו הנקודה שתוציא אותנו מהמשבר", אמר גורם במועדון בסיום המשחק, "השחקנים נראו מצוין ומגיע להם כל הכבוד. יחד עם זאת, בלי ניצחון על הפועל תל אביב במחזור הקרוב, התיקו הזה לא שווה כלום".

נגד ריינה עומד עונש רדיוס ובמועדון רוצים לארח את משחק התחתית נגד הפועל תל אביב בקרית שמונה. אם לא יצליחו, המשחק כנראה יתקיים בנתניה.

מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
4 נקודות ו-0 ספיגות נגד מכבי חיפה העונה. מימר/מאור אלקסלסי

המשחק נערך בצל פרשת התלונה של לזאר יובאנוביץ' נגד היו"ר סעיד בסול ובצוות המקצועי עשו הכל בימים האחרונים כדי לנתק את השחקנים מחקירת המשטרה שנערכה בסוף השבוע.

בריינה ינסו לנצל את ארבעת הימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות כדי לצרף לפחות שני שחקנים נוספים, בין היתר חלוץ זר. שמו של הקשר תומר אלטמן, שחקנה של הפועל ירושלים, עלה על הפרק ובצוות המקצועי מנסים לצרפו באופן מיידי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully